کد خبر: ۸۴۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 02 May 2020

تراموای رشت در شورای عالی ترافیک همچنان در حال بررسی است/تصمیم احداث تراموا در رشت نهایی نیست

تابناک/شهردار رشت گفت: مشکلی که در هیئت وزیران مطرح بود، بحث جمعیت یک میلیون نفر برای خطوط ریلی است که مقرر شد شهر رشت به همراه ۹ شهر دیگر از این موضوع برخوردار شوند، اما بنا شد تا بررسی هایی در شورای عالی ترافیک انجام شده و این موضوع همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش ندای گیلان،ناصر حاج محمدی شهردار رشت در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر رشت، با تبریک روز شوراها، گفت: امیدوارم سالهای سال مدیریت شهری بواسطه عزم قانون اساسی ادامه داشته باشد و شوراها به بلوغ سیاسی رسیده و در حوزه اجتماعی موفق باشند.
 
وی ادامه داد: در بحث در رابطه با موضوع تراموا، امروز آقای رجب صلاحی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور در ویدئو کنفرانس با بنده در تماس بودند و موضوع را از همانجا پیگیری کردیم و گفتند یکی از چهار خان پیش رو حل شده است. این به آن معناست که تصمیم نهایی نیست و باید حتماً پیگیری ها ادامه داشته باشد.
 
شهردار رشت اضافه کرد: مشکلی که در هیئت وزیران مطرح بود، بحث جمعیت یک میلیون نفر برای خطوط ریلی است که مقرر شد شهر رشت به همراه ۹ شهر دیگر از این موضوع برخوردار شوند، اما بنا شد تا بررسی هایی در شورای عالی ترافیک انجام شده و این موضوع همچنان ادامه دارد.
 
حاج محمدی با اشاره به شکایت ۵۲ نفر از شهرداری رشت به جهت جذب، گفت: توضیحات لازم به همراه وکیل شهرداری رشت در دیوان عدالت اداری ارائه شد.
 
وی ادامه داد: همچنین با حضور در دفتر معاون وزیر کشور موضوعات در خصوص ماشین آلات، خسارات وارده در برف بهمن ماه و همچنین کرونا مطرح شد و در خصوص اتوبوس مکاتباتی صورت پذیرفت و مطرح گردید که شهر رشت از تعداد اتوبوس کمی برخوردار بوده و در برابر با شهرهایی مانند اصفهان با ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، اصلاً قابل مقایسه نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار