کد خبر: ۸۴۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 30 April 2020

 

جان مردم اهمیت دارد یا تبلیغات روی پل‌های عابر پیاده؟ / باید در بحث نیروها اختیار تام به شهردار داده شود

عضو شورای شهر رشت گفت: باید در بحث نیروها اختیار تام به شهردار داده شود.

تابناک/ محمد حسن علیپور عضو شورای شهر رشت در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر رشت گفت: روز جهانی کارگر برای ما محترم بوده و این روز را صمیمانه خدمت تمامی کارگران زحمتکش شهرداری رشت که در این ایام شیوع ویروس کرونا جنگیدند، تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: از ریاست شورای شهر رشت نیز خواستار تجلیل از این قشر زحمتکش بوده و نامه آن را نیز آمده کرده ام تا مراحل آن انجام شود.
 
عضو شورای شهر رشت افزود: ما یازده عضو شورا می بایست وحدت داشته و شهردار را یار دوازدهم خود بدانیم. ما می‌بایست با ایجاد همدلی در بحث نیروها اختیار تام را به شهردار بدهیم. ما باید تلاش کنیم تا مدیرانی پرورش بیابند که خود را بالاتر از جایگاه شان دیده و رشد کنند و در شهرهای بزرگ شهردار شوند. ما می بایست آموزش مدیران را مد نظر قرار دهیم.
 
وی با اشاره به احتمال بروز تخلف در بحث استخدام ها و جذب نیرو، گفت: خواهش بنده از همکاران شورا این است که مقابل هرگونه تخلف در جذب افراد مخالفت کرده و مقابل آن بایستند.
 
علیپور با بیان اینکه شهر رشت و زیرساخت‌های توسعه آن فرسوده است، گفت: در یکی از محلات شهرک حمیدیان در محدوده منطقه ۴ شهرداری رشت جایی وجود دارد که ۱۳ سال است آسفالت ندارند و در فصل زمستان مردم برای رفت و آمد در آنجا می بایست چکمه به پا کنند. ما باید به بطن مردم برویم و به خودمان بیاییم. ما زمان رای گرفتن دست نیاز به سمت مردم دراز می کنیم.
 
وی همچنین تاکید کرد: در یکی از محلات شهر رشت پل هوایی جهت عبور و مرور وجود ندارد. وقتی از پیمانکار موضوع را جویا می شویم می گوید از نظر جذب تبلیغات محیطی مناسب نیست. آیا جان مردم مورد اهمیت است یا تبلیغات روی پل های عابر پیاده؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار