کد خبر: ۸۴۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 29 April 2020
تابناک/شفقی ضمن ابراز نگرانی از اینکه عادی سازی موجب ایجاد موج دوم بیماری می شود، گفت: نباید از سیاست های ستاد ملی مبارزه با کرونا تخطی کرد و تا بهبود نسبی شرایط، عادی سازی را در جامعه رواج ندهیم.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  لنگرود، «سیروس شفقی» در شورای اداری امروز ( دوشنبه، ۸ اردیبهشت) شهرستان لنگرود که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته سلامت و  گرامیداشت شهادت استاد مطهری و تبریک هفته بزرگداشت معلم، گفت: همه پرستاران و پزشکان این مرز و بوم با شیوع بیماری کرونا نقش شایسته خود را ایفا کرده و صحنه های ایثار این عزیزان، امیدواری را در دل مردم ایجاد کرد.

 

فرماندار لنگرود با تاکید بر لزوم رعایت سیاست های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، اظهار کرد: تمام تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا بر اساس نظرات کارشناسان در کمیته های تخصصی اتخاذ و همه باید ملزم به رعایت سیاست های ابلاغی باشند.

 

شفقی با بیان اینکه هرگونه فعاليت صنوف مختلف براساس ليست اعلامی ستاد ملی مبارزه با كرونا مشخص و اعلام می‌شود و شهرستان تابع تصميمات كارشناسی ابلاغی است افزود: همه در راستای سلامت جامعه به‌دور از هرگونه حاشيه سازی مكلف به همكاری هستند.

 

فرماندار لنگرود ضمن ابراز نگرانی از اینکه عادی سازی شرایط موجب ایجاد موج دوم بیماری می شود، تصریح کرد: نباید از سیاست های ستاد ملی مبارزه با کرونا تخطی کرد و تا بهبود نسبی شرایط  عادی سازی  را در جامعه رواج ندهیم.


شفقی با اشاره به کمک صدهزار میلیارد تومانی دولت برای کاهش اثرات کرونا بر اقتصاد کشور و کسب و کارهای مختلف، افزود: ۷۵ هزار میلیارد تومان به کسب و کارهای زیان دیده، ۱۲ هزار میلیارد تومان حوزه بهداشت و درمان، پنج هزار میلیارد تومان صندوق بیمه بیکاری و .‌‌.... در شرایط سخت مالی اختصاص یافت.


وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: این رزمایش انسجام ما را بیشتر می‌کند و باید جهش عظیم‌تری نسبت به سنوات قبل داشته باشیم.

 

 شفقی ادامه داد: امامان جمعه محوریت رزمایش مواسات هستند و از ظرفیت بانیان خیر شهرستان هم باید استفاده شود.

 

پیگیری تحقق پروژه‌های عمرانی با توجه به شرایط حاکم در کشور، مدیریت جدی بر آب کشاورزی، نظارت بر بازار و  ارزاق و تاکید بر نظارت مستمر اکیپ‌ها، نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی  و برخورد با تخطی‌کنندگان، تاکید بر تحقق شعار سال و توجه ویژه به صنعت چای، ابریشم، کشاورزی.... از جمله موارد مورد تاکید فرماندار در جلسه شورای اداری بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار