کد خبر: ۸۴۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 29 April 2020

تابناک/حجت الاسلام نقوی با تاکید بر اینکه همه باید در میدان مواسات و همدلی مومنانه احساس تکلیف و مسئولیت کنند، گفت: هفت هزار خانوار آسیب دیده و نیازمند دوران کرونا در شهرستان شناسایی شدند که نیاز به کمک و مساعدت دارند.
 

 

تابناک/ حجت الاسلام «مهدی نقوی» در شورای اداری امروز ( دوشنبه، ۸ اردیبهشت) که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به رزق معنوی در ماه مبارک رمضان، گفت: روزه‌داری در همه عبادت هاست و عبادت، قرآن کریم و لیله‌القدر سه رزق معنوی در این ماه مبارک است که در کنار عبادت خدای متعال باید به خلق خدا نیز توجه کرد.


امام جمعه شهرستان لنگرود با بیان اینکه وضعیت اقتصادی و معیشتی بسیاری از خانواده ها در دوران کرونا دچار مشکل شده است، افزود: مردم در شرایط اقتصادی سختی قرار داشتند و بیماری کرونا این شرایط را سخت تر کرده و بسیاری از کسبه به دلیل تعطیلی کسب و کار متضرر شدند که ماه مبارک رمضان فرصتی است تا به آسیب دیدگان این دوران در قالب رزمایش مواسات و همدلی مومنانه کمک شود.

 

حجت الاسلام نقوی با اشاره به اینکه وضعیت سخت اقتصادی و معیشتی در دوران پساکرونایی بیشتر نشان داده می شود، خاطرنشان کرد: هفت هزار خانوار آسیب دیده و نیازمند در دوران کرونایی در شهرستان شناسایی شدند که نیاز به کمک و مساعدت دارند.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه همه باید در میدان مواسات و همدلی مومنانه احساس تکلیف و مسئولیت کنند، اظهار کرد: پیش از این هزار بسته غذایی در شهرستان توزیع شد که در ماه مبارک رمضان نیز بسته های غذایی در سه مرحله بین هفت هزار خانوار آسیب دیده توزیع می شود.

 

حجت الاسلام نقوی با بیان اینکه همه ظرفیت شهرستان باید در این میدان وارد شوند، اظهار کرد: بسیاری از مستاجران واحدهای صنفی توان‌ پرداخت اجاره بها این دو ماه را ندارند که لازم است موجر ها مراعات حال مستاجران را کنند.

 

** توزیع هزار بسته غذایی در مرحله اول  رزمایش مواسات در لنگرود

«الیاس کوثری» نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بر اساس رصد استانی هفت هزار خانوار آسیب دیده در بحث ویروس کرونا در شهرستان شناسایی شدند، گفت: تا کنون چهار هزار و ۱۵۱ نفر شناسایی شدند که انتظار ما این است این تعداد به پنج هزار نفر افزایش یابد.

 

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود از توزیع هزار بسته غذایی به ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان خبر داد و افزود: این تعداد از بسته های غذایی چهارشنبه(۱۰ اردیبهشت) در سطح شهرستان توزیع می شود که پیش از این نیز با کمک خیرین، سپاه، شهرداری، بخشداری، هئیت امنا بیش از هزار بسته غذایی در نیمه شعبان توزیع شد.

 

کوثری تصریح کرد: از ظرفیت اداره های شهرستان در طرح رزمایش مواسات استفاده شده و این رزمایش با همدلی همه مردم محقق می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار