فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه مصوبات ستاد ملی کرونا برای همه لازم الاجراست اظهار کرد:
تابناک / سیروس شفقی فرماندار شهرستان لنگرود در شورای اداری روز گذشته( دوشنبه_ ۸ اردیبهشت) که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، " ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، هفته سلامت و گرامیداشت شهادت استاد مطهری و تبریک هفته بزرگداشت معلم، گفت: همه پرستاران و پزشکان این مرز و بوم با شیوع بیماری کرونا نقش شایسته خود را ایفا کرده و صحنه های ایثار این عزیزان، امیدواری را در دل مردم ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۴۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 28 April 2020
تابناک / سیروس شفقی فرماندار شهرستان لنگرود  در شورای اداری روز گذشته( دوشنبه_ ۸ اردیبهشت) که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، " ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان،  هفته سلامت  و  گرامیداشت شهادت استاد مطهری و تبریک هفته بزرگداشت معلم، گفت: همه پرستاران و پزشکان این مرز و بوم با شیوع  بیماری کرونا نقش شایسته خود را ایفا کرده و صحنه های ایثار این عزیزان، امیدواری را در دل مردم ایجاد کرد.
 
 
 
هرگونه فعالیت صنوف مختلف بر اساس لیست اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا مشخص و اعلام می شود و شهرستان لنگرود هم تابع تصمیمات کارشناسی ابلاغی است / همه ما در راستای سلامت جامعه و بدور از هرگونه حاشیه سازی مکلف به همکاری هستیم
 
 
 
فرماندار لنگرود با تاکید بر رعایت سیاست های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ، اظهار کرد: تمام تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا بر اساس نظرات کارشناسان در کمیته های تخصصی اتخاذ و همه باید ملزم به رعایت سیاست های ابلاغی باشند.
 
 
 
مهندس شفقی ادامه داد:  هرگونه فعالیت صنوف مختلف براساس لیست اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا مشخص و اعلام می شود و شهرستان تابع تصمیمات کارشناسی ابلاغی است  و همه باید در راستای سلامت جامعه بدور از هرگونه حاشیه سازی مکلف به همکاری هستند.
 
 
  
فرماندار لنگرود ضمن ابراز نگرانی از اینکه عادی سازی موجب ایجاد موج دوم بیماری می شود، تصریح کرد: نباید از سیاست های ستاد ملی مبارزه با کرونا تخطی کرد و تا بهبود نسبی شرایط ، عادی سازی  در جامعه رواج ندهیم.
 
 
 
مهندس شفقی با اشاره به کمک صدهزار میلیارد تومانی دولت برای کاهش اثرات کرونا بر اقتصاد کشور و کسب و کارهای مختلف، افزود: ۷۵ هزار میلیارد تومان به کسب و کارهای زیان دیده، ۱۲ هزار میلیارد تومان حوزه بهداشت و درمان، ۵ هزار میلیارد تومان صندوق بیمه بیکاری و .‌‌.... در شرایط سخت مالی اختصاص یافت.
 
 
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رزمایش مواسات و همدلی مومنانه توسط مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: این رزمایش مسئله ای است که انسجام ما را بیشتر و باید جهش عظیم تری نسبت به سنوات قبل داشته باشیم.
 
 
مهندس شفقی ادامه داد: امامان جمعه محوریت رزمایش مواسات هستند و از ظرفیت بانیان خیر شهرستان هم باید استفاده شود.
 
 
پیگیری تحقق پروژه های عمرانی با توجه به شرایط حاکم در کشور ، مدیریت جدی بر آب کشاورزی، نظارت بر بازار و  ارزاق عمومی و تاکید بر نظارت مستمر اکیپ ها، نظارت جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی  و برخورد با تخطی کنندگان، تاکید بر تحقق شعار سال و توجه ویژه به صنعت چای، ابریشم، کشاورزی و لزوم استمرار لایروبی ها و اماده سازی ایستگاههای پمپاژ... از جمله موارد مورد تاکید فرماندار در جلسه شورای اداری بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار