مشاور نوبخت و رئیس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور در گفت و گو با تابناک گیلان خبر داد؛
عبدالغفار شجاع, رئیس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور در گفت و گویی کوتاه با تابناک از اتصال خط ریل سراسری رشت به کاسپین, هم انزلی و هم منطقه آزاد خبر داد و گفت: با دستور نوبخت اعتبارات لازم برای تحقق این موضوع نیز پیش بینی شده است.. شجاع با بیان اینکه این پروژه قرار است تا پایان سال 99 تحقق یابد اظهار کرد: طبق وعده آقای نوبخت امیدواریم شاهد اتصال خط ریل سراسری رشت به کاسپین, هم انزلی و هم منطقه آزاد تا پایان سال باشیم.
کد خبر: ۸۴۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 26 April 2020

تابناک / معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور تسریع اتصال خط ریل سراسری رشت به کاسپین, هم انزلی و هم منطقه آزاد را صادر کرد.

 

اتصال خط ریل سراسری رشت انزلی به بندر کاسپین تا پایان سال 99

 

عبدالغفار شجاع, رئیس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور در گفت و گویی کوتاه با تابناک از اتصال خط ریل سراسری رشت به کاسپین, هم انزلی و هم منطقه آزاد خبر داد و گفت: با دستور نوبخت اعتبارات لازم برای تحقق این موضوع نیز پیش بینی شده است.

 

شجاع با بیان اینکه این پروژه قرار است تا پایان سال 99 تحقق یابد اظهار کرد: طبق وعده آقای نوبخت امیدواریم شاهد اتصال خط ریل سراسری رشت به کاسپین, هم انزلی و هم منطقه آزاد تا پایان سال باشیم.

 

مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکید بر تسریع در اتصال خط ریل سراسری به مجتمع بندری کاسپین گفت: نوبخت دستورات لازم جهت سرعت بخشیدن در مسیر اجرای پروژه ساخت خط اتصال راه آهن رشت انزلی به بندر کاسپین را به دستگاه های ذی ربط صادر کرده است.

 

شجاع در پایان خاطرنشان کرد: اتصال خط ریل سراسری از ایستگاه پیربازار رشت به منطقه(به طول حدود 37 کیلومتر) جزو دستورات و تأکیدات مکرر رییس جمهور بوده، و موافقت‌نامه ساخت این مسیر نیز با حضور دکتر روحانی در آخرین سفر وی به استان گیلان منعقد شد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دخو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
میدانیم که در قرون میانی، بعضی از مورخین اسلامی و عرب نظیر حمدالله مستوفی از دریای مازندران به دریای قزوین یاد میکردند. کاسپین همان فرنگی شده قزوین است. چرا اسم این بندر را قزوین یا قزوین سر نگذاشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار