رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: قانون درباره کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی ساز و کاری مشخص کرده که پیگیری افزایش حقوق این عزیزان خارج از اختیار من است.
کد خبر: ۸۳۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 03 April 2020
 
 
 
                                                   نوبخت: افزایش حقوق کارگران خارج از اختیار من است
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد باقر نوبخت در توییتی نوشت: کارگر عزیزی مرا خطاب قرار داد که چرا فقط پیگیر افزایش حقوق شاغلین و بازنشستگان لشگری و کشوری هستم و در برابر کارگران و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی احساس مسئولیت نمی‌کنم؟

خدا می‌داند احساس شرمندگی کردم، اما قانون درخصوص این عزیزان ساز و کاری مشخص کرده که خارج از اختیار من است.
 
 /ع
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گمنام
|
Romania
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
شما که شش سال رئیس سازمان برنامه و بودجه هستید چرا به مجلس طرح یا لایحه ندادید فقط جیب کارمندان را پر پول کردید یک کارمند بانک به عنوان مثال در فروردین 98 کارمند می شود با مدرک لیسانس و یک جوان دیگر با همین مدرک لیسانس کارگر می شوددر فروردین 98 در سر چهار راه و یا کارخانه جات بعد از یک سال نگاه کنید که کدامشان چقدر پول و ثروت دارند عدالت کجاست چرا کارگران باید شرمنده فرزندانشان باشند مگر آنها حق زندگی ندارند قوه قضائیه کجاست ؟ دادستانی کجاست؟سازمان بازرسی کجاست ؟چرا از حقوق کارگران دفاع نمی شود چرا کارمندان از چند ماه قبل باید اطلاع داشته باشند که حقوقش چند درصد بالا می رود و برای آن برنامه ریزی می کنند اما کارگر زحمت کش دست پینه زده...به امید ظهور منجی عالم بشریت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار