سیدمهدی رجایی در گفت و گو با تابناک؛
تابناک / سیدمهدی رجایی شهردار لنگرود, صبح امروز (یکشنبه 10 فروردین 99) طی گفت و گویی با تابناک از شهروندان لنگرودی خواست به جهت جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خود و دیگران, به پویش #سیزده به در خانه میمانیم؛ بپیوندند.
کد خبر: ۸۳۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ 29 March 2020

تابناک / سیدمهدی رجایی شهردار لنگرود, صبح امروز (یکشنبه 10 فروردین 99) طی گفت و گویی با تابناک از شهروندان لنگرودی خواست به جهت جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خود و دیگران, به پویش #سیزده_بدر_خانه_میمانیم؛ بپیوندند.

 

دعوت شهردار لنگرود از مردم برای پیوستن به پویش #سیزده بدر خانه میمانیم

 

شهردار لنگرود تصریح کرد: نوروز 99 با تحت تاثیر قرار گرفتن از ویروس کرونا، به خوبی ارزش کنار هم بودن را به ما نشان داد, نوروزی که با خانه ماندن میتوانیم به سلامتی خود و دیگران و همچنین کاستن از سنگینی فشار کار مجاهدانه کادرهای درمانی کشور کمک کنیم!

 


رجایی گفت: علی رغم صدور هشدارهای جدی مبنی بر عدم سفرهای نوروزی جهت جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، مشاهده شده که حجم قابل توجهی از سفرها در کشور صورت گرفته که در نتیجه آن، نگرانی های جدی را بابت افزایش میزان ابتلا به این ویروس طی روزها و هفته های آینده به وجود آورده است آن هم در شرایطی که همراهی مردم جهت ماندن در خانه بهترین راهکار در راه مبارزه با آن محسوب می شود.

 


شهردار لنگرود در پایان ضمن دعوت از مردم برای پیوستن به پویش #سیزده_بدر_خانه_میمانیم عنوان کرد: درپیش بودن 13 فروردین به عنوان روز طبیعت، نگرانی بزرگ دیگری بابت گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور محسوب می گردد که در این راستا میخواهیم با پویش ##سیزده_بدر_خانه_میمانیم؛ مانعی هرچند کوچک اما موثر مقابل این ویروس, در راه تهدید سلامت مردم و شهروندان لنگرودی باشیم و از این طریق از آحاد جامعه دعوت می شود تا با همراهی جهت پوشش گسترده این پویش، به نوبه خود گامی در راه سلامتی خود و عزیزان خویش بردارند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار