فرماندار میبد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر از افتتاح 69 طرح عمرانی ، صنعتی ، تاریخی و کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 26 August 2015

به گزارش تابناک یزد ، حسین فلاح گفت : خوشبختانه با تلاش های مسوولان دولت تدبیر و امید در شهرستان میبد طرح های خوبی همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه طرح ها در سال 94 نسبت به سال گذشته یک و نیم برابر به لحاظ کمی رشد داشته است ، افزود : این رشد نشان می دهد که دولت به طرح های عمرانی توجه ویژه ای داشته است.
فلاح طرح های عمران شهری ، روستایی ، روشنایی معابر ، راه و شهرسازی ، آموزش و پرورش ، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی را از عمده طرح های قابل بهره برداری در میبد برشمرد و خاطرنشان کرد : برای این افتتاح این طرح ها در مجموع 170 میلیارد ریال از بودجه های عمرانی هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد : در بخش خصوصی و استفاده از تسهیلات هم یک واحد تولید کاشی و سرامیک با 900 میلیارد ریال در شهرستان میبد هفته دولت به بهره برداری می رسد .
فرماندار میبد ادامه داد : دو واحد پرورش مرغ گوشتی و بلدرچین هم در بخش جهاد کشاورزی که از طریق تسهیلات این اداره راه اندازی شده است به بهره برداری می رسد .
فلاح گازرسانی به ندوشن ، افتتاح فاز اول پارک بانوان ، میدان امام حسن مجتبی ، خانه گلشن ، واحد پرورش بلدرچین ، مرمت و بازسازی مرکز محله مهرجرد و فیروزآباد ، آسفالت معابر و ساماندهی ورودی روستاهای مزرعه کلانتر ،جهان آباد ، حجت آباد ، بدرآباد و افتتاح پارک بانوان بفروئیه را بخشی از این طرح ها برشمرد .
شهرستان میبد با 95 هزار نفر جمعیت در 50 کیلومتری شمال یزد واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار