تابناک / یکی شهروند آستارایی در اقدامی جالب با تبریک سال نو به دوستان و آشنایان بنری چاپ و در دیوار حیاط منزل مسکونی اش نصب کرده و از دوستان و آشنایانش خواسته به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در خانه بمانند و به دید و بازدید نیایند.
کد خبر: ۸۳۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 21 March 2020

تابناک / یکی شهروند آستارایی در اقدامی جالب با تبریک سال نو به دوستان و آشنایان بنری چاپ و در دیوار حیاط منزل مسکونی اش نصب کرده و از دوستان و آشنایانش خواسته به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در خانه بمانند و به دید و بازدید نیایند.

 

 

 

خبرگزاری شبستان- بندر آستارا، پیمان ناصری زارع: برخلاف سال های گذشته جنس نوروز ۱۳۹۹ از جنس دید و بازدید، صله رحم و مسافرت های نوروزی نیست و توفیق اجباری است که در این روزها به خاطر سلامتی خود و دیگران در خانه بمانیم و دیدار با اقوام و آشنایان را به بعد از ریشه کنی بیماری کرونا ویروس موکول کنیم.

 

باید سال جدید را متفاوت از سال های گذشته آغاز کنیم و با دوری و دوستی اجازه ندهیم کرونا بیش از این جولان دهد و جان هموطنان ما را بگیرد، در این بین با تماس تلفنی و پیامک از  طریق گوشی همراه و فضای مجازی سال نو را به یکدیگر تبریک گفته و سال پر خیر و برکت همراه با شادی، تندرستی و موفقیت را برای هم از درگاه باریتعالی مسئلت نماییم.

 

در این بین به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس برخی از هموطنان به خاطر سلامتی خود و دیگران با پیوستن به کمپین«در خانه بمانیم»، سال جدید را متفاوت تر از سال های قبل آغاز کرده و امیدواریم دیگر هموطنان نیز با الگوگیری از آنان به این کمپین پیوسته تا شاهد ریشه کنی میهمان ناخوانده این روزها (کرونا ویروس) باشیم.

 

یکی از شهروندان آستارایی نیز در اقدامی جالب با تبریک سال نو به دوستان و آشنایان بنری چاپ و در دیوار حیاط منزل مسکونی اش با این نوشته که «ما در قرنطینه خانگی هستیم، دید و بازدید نداریم، به مسافرت نمی رویم و در خانه می مانیم، وعده دیدار ما خرداد ماه ۱۳۹۹، ان شاء الله سال خوبی داشته باشین» نصب کرده و از دوستان و آشنایانش خواسته به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در خانه بمانند و به دید و بازدید نیایند.

 

خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر مرزی آستارا گفتگویی را با این شهروند آستارایی انجام داده تا بیشتر از انگیزه وی برای این اقدام آشنا شود.

 

«جاوید دستبوس» در این رابطه با تبریک عید نوروز به هموطنان گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا این اقدام را انجام دادیم تا چرخه انتقال این بیماری قطع شود.

 

این شهروند آستارایی افزود: اگرچه امسال از دید و بازدید عید نوروز خبری نیست اما می توان با کمی ابتکار ایام در خانه ماندن را به اوقات خوشی تبدیل کرد.

 

دستبوس با بیان اینکه در شرایط ناخوشایند کنونی که تنها به کشور ما منحصر نیست لازم است مردم به خاطر سلامتی خود و دیگران، پرستاران و پزشکان و مسئولان امر مقابله و پیشگیری از کروناویروس پا به میدان گذاشته و با رعایت موارد بهداشتی، پرهیز از دید و بازدیدهای نوروزی، تردد کمتر در اماکن عمومی و پرجمعیت، پرهیز از مسافرت های نوروزی، و پیوستن به پویش «در خانه بمانم» این مهمان ناخوانده دوست نداشتنی را شکست داده و نابود کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار