دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از راه اندازی مرکز فوریت های قضایی دادسرای کرمانشاه در ایام نوروز خبرداد.
کد خبر: ۸۳۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 21 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،شهرام کرمی ، بااشاره شروع به تعطیلات نوروزی و شیوع بیماری کرونا، اظهارکرد: در این شرایط به منظور تامین امنیت جانی، مالی و روانی عموم شهروندان، ضروری است همه دستگاه های اجرایی استان برنامه ریزی‌ و تدابیر لازم را اتخاذ کنند و مصوبات ستاد مدیریت کرونا را مورد توجه جدی قرار دهند.

وی با تاکید براینکه نیروی انتظامی در این ایام باید نسبت به تقویت گشت‌های خود اقدام کند، تصریح کرد: همچنین با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط جهت پیشگیری از وقوع جرائمی مانند سرقت از منازل، خرید و فروش مواد مخدر، مدیریت معتادین متجاهر، کودکان خیابانی و زباله گردها و... تدابیری اندیشیده شود.

دادستان کرمانشاه افزود: انتظار می‌رود نیروی انتظامی در این ایام در راستای پیشگیری از انتشار گسترده تر ویروس کرونا نسبت به جلوگیری از هرگونه تجمع در پارک‌ها و مراکز تفریحی اقدام داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از سرقت منازل در ایام نوروز هرگونه جابجایی وسایل منزل بدون اجازه نیروی انتظامی ممنوع است و اگر شهروندی قصد جابجایی وسایل منزلش را دارد باید با کسب مجوز نیروی انتظامی انجام شود.

کرمی اضافه کرد: همچنین باتوجه به تعطیلی برخی اماکن دولتی در این ایام و احتمال سرقت از آنها، مدیران و مسئولین این امکان باید نسبت به اقدامات پیشگیرانه مانند رفع نقص سیستم های حفاظتی، تقویت حفاظت فیزیکی و نصب دوربین مداربسته اقدام کنند.

وی تاکید کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، ممکن است در این ایام برخی کسبه اقدام به افزایش کاذب قیمت‌ها کنند که در این رابطه دستگاه‌های ذیربط باید نظارت جدی داشته باشند.

دادستان کرمانشاه از راه اندازی مرکز فوریت های قضایی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه در تعطیلات نوروز خبرداد و گفت: این مرکز در راستای ارائه خدمات قضایی مطلوب با حضور قاضی کشیک در این ایام فعال خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار