فرمانده انتظامی شهرستان رودان از شناسایی و دستگیری 32 متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 24ساعت گذشته خبر داد .
کد خبر: ۸۳۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 19 March 2020

سرهنگ "رمضان شهریاری" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا ماموران انتظامی این شهرستان در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش و آسایش شهروندان و باتوجه به مطالبه به حق مردم در راستای ایجاد امنیت پایدار در جامعه ، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی را با مشارکت یگان امداد و کلانتری و پاسگاه های شهرستان به مدت 24 ساعت در سطح شهرستان اجرا کردند.

تشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با دستگیری 32 متهم در رودان

وي افزود: در اجرای این طرح مجموعا 32 متهم شامل سارق ، معتاد و خرده فروش مواد ، مالخر اموال مسروقه مظنون به سارق و متهم تحت تعقیب شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر و در بازرسی از منازل و مخفیگاه های آنان تعدادی آلات و ادوات ارتکاب سرقت ومقادیری اقلام سرقتی کابل و سیم برق کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی اظهار داشت : در ادامه این طرح تعداد 2 دستگاه خودرو حامل مواد شناسایی و توقیف و 20کیلو مواد مخدر تریاک کشف و 2 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ شهریاری خاطر نشان کرد : در این رابطه تعداد 6 فقره پرونده برداشت اینترنی تشکیل و 2 متهم در این زمینه دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان رودان با تاکید بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها از عموم شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار هاي پيشگيرانه پلیس در راستای پیشگیری و کاهش وقوع سرقت ، در صورت مشاهده وبرخورد با هرگونه موارد مشكوك در اسرع وقت از طریق شماره تماس 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار