فرمانده انتظامی مهران از کاهش ۱۵ درصدی وقوع سرقت ها و افزایش ۳۰ درصدی کشفیات سرقت در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 19 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با جرائم، با انجام چندین مرحله عملیات پاکسازی نقاط آلوده ۱۴۷ درصد افزایش دستگیری داشته‌ایم.

وی افزود: در حوزه شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ موادمخدر ۶۵۵ درصد و در حوزه کشفیات مواد مخدر ۱۹۴ درصد از اول سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به طرح برخورد با سارقان از کاهش ۱۵ درصدی وقوع سرقت‌ها در سال جاری در مقایسه با سال قبل خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای کشف سرقت ۳۰ درصد در مجموع در این مدت افزایش داشته‌ایم.

وی به تاثیر قابل توجه کشف سرقت‌ها بر ارتقاء احساس امنیت در جامعه اشاره داشت و ادامه داد: سرقت از مهم‌ترین جرائمی است که وقوع آن احساس امنیت را متزلزل و کشف سریع آن این احساس را در جامعه تقویت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: عمده مشکلات که برای شهروندان در بحث اجتماعی و امنیتی رخ می‌دهد ناشی از عدم آگاهی نسبت به مسائل روز جامعه است، از این رو اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مستمر در حوزه اجتماعی و توصیه‌ها پلیسی به خصوص از طریق رسانه‌های جمعی برای ارتقاء سطح آموزش جامعه و کاهش جرایم نقش موثری دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار