کد خبر: ۸۳۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 18 March 2020

در پی سرقت طلافروشی در مرکز شهر قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور نیروهای نظامی و قضایی و مردم و اصحاب رسانه بازسازی و اتفاقات روز حادثه انجام شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس عصر روز اول بهمن ماه امسال بود که چند نفر به صورت ناشناس در خیابان اصلی شهر قلعه رئیسی اقدام به سرقت از طلا فروشی شهر قلعه رئیسی می‌کنند و سبب رعب بین مردم می شود؛ اما این مراجع قضایی و نیروهای انتظامی بودند که به مردم اطمینان دادند مجرمین دستگیر خواهند شد.
و امروز با حضور همان مردم سارقین را دستبند زده جهت بازسازی حادثه به محل سرقت آوردند.
مردم از قوه قضائیه، نیروی انتظامی و آگاهی استان تقدیر و تشکر نمودند و با سردادن نیروی انتظامی تشکر تشکر از اقدام سریع و به موقع آنها تقدیر شد.
در ادامه سارقین جهت بازسازی سرقت طلافروشی شهرستان لنده به این شهرستان اعزام شدند.

همچنین پایگاه خبری محلی آوای رودکوف نوشت : صحنه جرم سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ شهر لنده ظهر امروز با حضور رئیس دادگستری ؛دادستان و  فرماندهی انتظامی شهرستان و همچنین جمعی از فرماندهان یگانهای انتظامی استان و  در حضور جمع زیادی از شهروندان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده درباره دستگیری این متهمان اظهار داشت :سرانجام بعد از ماهها کار و تلاش ؛ سارقین طلا فروش با همکاری و هماهنگی فرماندهی انتظامی و پلیس اطلاعات و آگاهی استان و شهرستان طی یک عملیات مشترک در شهرستان لنده و هم زمان توسط پلیس آگاهی و اطلاعات استان در شهرستان بهبهان به دام افتادند.

سرگرد جمشیدی افزود:سارقین صراحتا به سرقت طلافروشی در شهرستان لنده و قلعه رئیسی  و همچنین برنامه‌ریزی برای سرقت طلافروشی در شهر بهبهان اعتراف و هم اکنون برای بازسازی صحنه ی جرم به مغازه ی طلا فروشی اعزام شدند.

وی افزود : امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و توقع مردم هم در حوزه تامین و توسعه نظم و امنیت از فرزندان خود در ناجا بالاست و باید تمام سعی مان را به کار بندیم تا فضایی امن و در شان این مردم عزیز  فراهم کنیم که الحمدوالله  تاکنون چنین رویکردی با همکاری و مشارکت دستگاه قضایی ؛ مردم و معتمدین  محقق شده و ان شاء الله ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی لنده اظهار داشت: امسال شعار پلیس در سال جدید سلامت خانواده و امنیت جامعه با هشتگ در خانه بمانیم، می باشد.
سرگرد جمشیدی گریزی هم به کرونا زد و  با تاکید براینکه امروز مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت قرار دارند تا زنجیره انتقال این ویروس در جامعه قطع شود از عموم مردم در خواست کرد ؛ جهت حفظ سلامت خود وخانواده وآحاد جامعه؛اکیدا از سفر کردن اجتناب کنند ، ازخانه خارج نشوند واز تردد غیر ضروری پرهیز کنند، ودرصورت نیاز به خروج از منزل نکات بهداشتی واحتیاطی توصیه شده را انجام دهند.
در بازسازی صحنه جرم مردم با سردادن شعار نیروی انتظامی تشکر تشکر از خدمات نیروی انتظامی شهرستان و استان و هم چنین از مسولان دستگاه قضایی قدردانی کرده و خواستار برخورد قاطعانه با سارقان شدند.
گفتنی است علیرغم هشدارهای بهداشتی و ممنوعیت هرگونه تجمع برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ؛ تعداد زیادی از شهروندان لنده در بازسازی این صحنه سرقت مسلحانه شرکت کردند!!!!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار