تابناک / احمد آهنگی سرمربی اسبق تیم منتخب گیلان و مدیرعامل باشگاه سابق سپیدرود رشت به دلیل عفونت شدید ریوی درگذشت.
کد خبر: ۸۲۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 01 March 2020
 
درگذشت مدیرعامل اسبق باشگاه سپیدرود به دلیل عفونت ریوی

تابناک / احمد آهنگی سرمربی اسبق تیم منتخب گیلان و مدیرعامل باشگاه سابق سپیدرود رشت به دلیل عفونت شدید ریوی درگذشت.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحوم احمد آهنگی که در یکی از بیمارستان های رشت به دلیل عفونت شدید ریوی بستری و تحت مداوا بود، امروز بدرود حیات گفت.

علیرضا وهابی افزود: متاسفانه این پیشکسوت فوتبال گیلان و یکی از مربیان با سابقه فوتبال این استان چند روز را به دلیل عفونت شدید ریوی تحت درمان بود که پس از درگذشت ، همگان ابتدا تصور به ابتلا به کرونا داشتیم اما با توجه به گواهی فوت آن مرحوم که صادر و به دست خانواده اش رسیده ، عنوان شده که مرحوم آهنگی به دلیل عفونت شدید ریوی به دیار باقی شتافت.

وی ادامه داد: مرحوم آهنگی سابقه سرمربیگری تیم فوتبال منتخب گیلان در لیگ قدس را در کارنامه مربیگری خود داشته و همچنین به عنوان سرمربی در تیم‌ های فوتبال ایرانمهر رشت، پاس گیلان و سپیدرود رشت نیز فعالیت داشت وی  مدتی نیز به عنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت، به این تیم پرطرفدار استان گیلان خدمت می کرد.

سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران مرکز گیلان نیز ضایعه درگذشت این پیشکسوت و مربی فوتبال استان گیلان را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش گیلان تسلیت می گوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار