معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه از آغاز ب کار اولین کمپ کارآفرینی دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۲۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 23 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سلیمان شفیعی در افتتاحیه این کمپ کارآفرینی، اظهارکرد: از چندماه پیش برنامه ریزی‌هایی را برای راه اندازی کمپ کارآفرینی دانشجویان در دانشگاه علمی کاربردی استان آغاز کردیم و فراخوانی هم دراین زمینه دادیم که در نهایت 43 ایده به دبیرخانه این کمپ ارسال شد.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه، شفیعی افزود: طی چند روز برگزاری این کمپ ایده‌های ارسال شده به دبیرخانه کمپ کارآفرینی دانشگاه علمی‌کاربردی استان در محل برگزاری کمپ معرفی خواهد شد و صاحبان ایده با هدایت منتورها(مشاوران) به تشکیل تیم اقدام می‌کنند.

معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه با بیان اینکه این کمپ کارآفرینی در مجموع دو هدف عمده را دنبال می‌کند، ادامه داد:  ترویج فرهنگ کارآفرینی با ارائه آموزش‌های مناسب توسط اساتید مجرب و شناسایی ایده‌های ناب دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه دو هدف مهمی است که در این کمپ آن را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم این ایده‌ها را به جامعه و بویژه بخش صنعت معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط صاحبان ایده در دانشگاه با صنعت و جامعه منجر به تولید محصول، خلق ثروت و پیشرفت جامعه می‌شود.

کمپ کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه از سوم تا هفتم اسفند ماه به مدت پنج روز برگزار می‌شود و طی آن کارگاه‌های آموزشی مختلفی نیز در حوزه کسب و کار برگزار خواهد شد.

در کمپ کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه سخنرانان ویژه‌ای حضور خواهند یافت، بورس ایده برگزار خواهد شد و در پایان به سه طرح(ایده) برتر جوایزی اهدا می‌شود.

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار