رئیس سازمان خصوصی سازی: سود سهام عدالت سال ۹۷ از امروز بدون اولویت برای تمام مشمولین تا انتهای هفته واریز می‌شود.
کد خبر: ۸۲۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 22 February 2020

 

 علیرضا صالح صبح امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: سود سهام عدالت سال ۹۷ بدون اولویت بندی مشمولین از ساعت ۸ صبح شنبه در تمامی بانک‌ها واریز خواهد شد.
وی افزود: با توجه به تعداد مشمولین که حدود ۴۲ میلیون نفر هستند ممکن است واریز این سود به حساب بعضی از بانک‌ها تا انتهای هفته به طول بینجامد، اما در این دوره ما تقریباً تمام سود مشمولین را واریز خواهیم کرد.
آقای صالح ادامه داد: از سود سال ۹۷ سهام عدالت مشمولین تنها عددی حدود ۴ یا ۵ هزار تومان برای هر یک میلیون تومان سهم باقی می‌ماند که ما تلاش می‌کنیم تا پایان اسفند آن را هم واریز کنیم تا سود سال ۹۷ کاملاً تسویه شود.

 

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت سال ۹۷ مشمولین برای هر سهم یک میلیون تومانی ۲۰۵ هزار تومان است که با توجه به اینکه مشمولینی که زیر نظر کمیته امداد و بهزیستی هستند مالکیت صددرصد سهام خود را در اختیار دارند این عزیزان ۲۰۵ هزار تومان را به صورت کامل دریافت می‌کنند، اما دیگر مشمولین که مالک بخشی از سهام خود هستند به همان نسبت درصدی که مالکیت سهام دارند از ۲۰۵ هزار تومان سود خود را دریافت می‌کنند.

 

وی افزود: تاکنون از ۴۹ میلیون نفر مشمولین دریافت سهام عدالت حدود ۵ میلیون نفر شماره شبای خود را اعلام نکرده اند که سهام آن‌ها نیز محفوظ و در حسابشان نگهداری می‌شود تا زمانی که شماره شبای خود را اعلام کنند و سود این دوره و دوره‌های پیشین را به صورت یکجا دریافت کنند.

 

 

برچسب ها: سهام عدالت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار