کد خبر: ۸۲۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ 21 February 2020

جنجال‌های تمام نشدنی سحر قریشی و آقای فوتبالیست

 

گسترش فضای مجازی در کنار تمام مزایایی که دارد معایبی را هم به همراه دارد که یکی از آنها مصون نماندن زندگی شخصی افراد است. این موضوع درباره چهره های مشهور به مراتب حساس‌تر است. چند روز قبل تصاویری از سحر قریشی و مهدی طارمی در فضای مجازی منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشت. برای اطلاع از ماجرای جنجال‌های این دو سلبریتی با ما همراه شوید.

ماجرا از کجا شروع شد؟
دو سال قبل مهدی طارمی در دل اردوی اتریش تیم ملی با یک توئیت عاشقانه حسابی خبرساز شد. او نوشت: «یک زن تمام زیبایی هایش را مدیون مردی است که آنها را عاشقانه می‌بیند!» این توئیت حسابی سوژه شد و کلی برایش نوشتند آقای سر به هوا، حتما خیریتی تو توئیتش بوده است اما انگار ماجرا خیلی هم تیر هوایی نبوده و حسین ماهینی، همشهری و صمیمی‌ترین دوست فوتبالی مهدی برایش کامنت گذاشته بود: «سی خاطر دومادمون، عروس دوس می‌داریم.»


همان موقع سحر قریشی در این خصوص گفت: ازداوجم را با آقای فوتبالیست نه تایید می‌کنم و نه تکذیب، چون نمی‌خواهم با تکذیب کردن این موضوع مجبور به مصاحبه شوم.
موضوعی تا جایی پیش رفت که مهدى طارمى این‌گونه واکنش نشان داد: آقای ماهینی ببین چه شری درست کردی، یه تعداد روانی هم با آبروی مردم بازی می‌کنند و براشون مهم نیست این مطلب. حسین ماهینی هم در جواب نوشت: نگفتم حالا خوووو در آینده خدا بخواد.


شاکی شدن خانم بازیگر از حرف و حدیث‌ها


سحر قریشی سال گذشته باز هم نسبت به شایعه ازدواجش با مهدی طارمی نوشت: این را بگویی، آن را می‌گویند، آن را بگویی این را می‌گویند، چیزی نگویی، این و آن‌ات می‌گویند/ هیس خدایی هم هست....

عکس‌هایی که لو رفت


چند روز قبل تصاویر آتلیه‌ای مهدی طارمی و سحر قریشی در یک کانال تلگرامی منتشر شد. هرچند رابطه آن‌ها مدتی است تمام شده، اما انتشار عکس‌های آتلیه‌ای آن‌ها مهر تأییدی است بر شایعاتی که مدت‌ها به گوش می‌رسید و توسط طرفین تکذیب می‌شد!
بسیاری به آتلیه‌ای که از طارمی و قریشی عکاسی کرده شک برده‌اند، برخی هم می‌گویند گوشی یکی از آن‌ها هک شده و عکس‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده اما از قرار معلوم موضوع از جای دیگری آب می‌خورد. آن‌چه که برای نزدیکان قریشی مسلم شده این است که مظنون آشنا بوده و از روی حسادت‌های زنانه دست به چنین کاری زده است.
از قرار معلوم خانواده سحر قریشی قصد دارند با مراجعه به پلیس فتا و در اختیار قرار دادن اطلاعات موجود موضوع را از طریق قانونی پی‌گیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار