با معرفی خسته‌بند لیست کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گیلان تکمیل شد.
کد خبر: ۸۲۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 19 February 2020

 

سیاوش آقاجانی سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گیلان از انتخاب حسن خسته‌بنده نماینده فعلی مردم شهرستان بندانزلی در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان گزینه منتخب و مورد حمایت شورای ائتلاف در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

پیش از این سیدعلی آقازاده، جبار کوچکی نژاد و محمدرضا احمدی سنگر در شهرستان رشت، ولی داداشی در شهرستان آستارا، محمدتقی رنجبر در شهرستان صومعه‌سرا، خلیل بهروزی‌فر در حوزه شفت و فومن ، محمدعلی رمضانی دستک در حوزه انتخابیه شهرستان آستانه‌‌اشرفیه، پرویز محمدنژاد در حوزه انتخابیه لنگرود، ذبیح نیکفر در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل، محمود شکری در حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر معرفی شدند و شورای ائتلاف رودبار برای آنچه که عدم رعایت میثاق‌نامه عنوان شد منحل اعلام شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی جمعی فراگیر از چهره‌های ملی، مسؤولان احزاب و تشکل‌ها و چهره‌های انقلابی با تأکید بر حضور بانوان و جوانان است که در هر استان و شهرستان زیرشاخه‌هایی بر همین اساس مشخص‌شده‌اند.

وحدت فراگیر، تأکید بر حضور جوانان و اهمیت ویژه برای فعالیت بانوان از مهم‌ترین شاخصه‌های این ائتلاف است، به‌طوری‌که بیش از نیمی از اعضای شورای ائتلاف را جوانان و بانوان تشکیل داده‌اند.

تأکید بر حق تصمیم‌گیری استان‌ها و شهرستان‌ها و نفی تصمیم‌گیری از مرکز برای نامزدها، از اساسی‌ترین رویکردها و دیدگاه‌های شورای ائتلاف است، از دیگر اصول محوری، نفی سهمیه‌بندی برای تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی و استفاده از مطالعات علمی در حوزه انتخابات و مطالبات مردم است.

به‌گفته سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان از اعمال برخی از ملاحظات این شورا برای ممانعت از کناره‌گیری برخی از کاندیداهای دیگر جهت جلوگیری از ورود عناصر جریان مقابل به مرحله دوم خبر داد.

 

گیل خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار