پای حرف مردم در استان گیلان| گلایه مردم رشت ‌از وعده‌های توخالی برخی کاندیداها
کد خبر: ۸۲۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ 18 February 2020
پای حرف مردم در استان گیلان| گلایه مردم رشت ‌از وعده‌های توخالی برخی کاندیداها

 

 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان به‌طور همزمان در روز جمعه دوم اسفند برگزار می‌شود و تپش نبض انتخابات و تبلیغات نامزدهای نمایندگی مجلس رسما آغاز شده است.

حوزه انتخابیه رشت در استان گیلان دارای 3 صندلی سبز در مجلس شورای اسلامی برای شهرستان‌(های) رشت، سنگر، خمام، کوچصفهان، لشت نشاء و خشکبیجار است.

با پرسشی طلایی از مردم حوزه انتخابیه رشت و حومه راهی بخش‌های مختلف سنگر، شاقاجی و کوچصفهان شدیم تا از نزدیک در جریان فعالیت 3 نماینده این مناطق قرار بگیریم.

 مردم شاقاجی، مشکلات زیادی را در این حوزه به ما نشان دادند و یکی از کسبه شاقاجی با گله و شکایت سوز دل خود را بیان کرده و به خبرنگار تسنیم گفت: نمایندگان فقط زمان قبل از انتخابات می‌آیند و وعده‌های زیادی می‌دهند و بعد که رأی آوردند اسم شهر و روستای ما را فراموش می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات و معضلاتی همچون آسفالت، جمع‌آوری ناقص زباله‌ها، عدم وجود یک داروخانه شبانه‌روزی و مرکز درمانی در شاقاجی افزود: ما همه مشکلات را به نمایندگان گفته بودیم اما در این 4 سال حتی به ما سر نزدند چه برسد قدمی بردارند.

یکی از ساکنان شاقاجی مشکل اشتغال جوانان، نبود یک باشگاه ورزشی و فاضلاب در سطح خیابان‌ها را از عمده مشکلات این منطقه برشمرد و گفت: همه کاندیداها به ما قول می‌دهند اما مشکلی در این سال‌ها حل نشده است.

پس از شنیدن و دیدن معضلات شاقاجی راهی سنگر می‌شویم که در آنجا هم اوضاع از نظر مردم رضایت‌بخش نیست و مردم از مدیریت و برنامه‌ریزی ‌ها به‌شدت گله‌مند هستند.

یکی از ساکنان سنگر با اشاره به مشکلات زیاد این حوزه گفت: وقتی نماینده‌ای بخواهد رأی بیاورد کلی وعده می‌دهد در حالی‌که می‌دانیم حل کردن این مشکلات در حوزه وظایف او نیست اما باز هم مردم را با وعده‌های سرخرمن جذب می‌کنند.

یکی دیگر از ساکنان سنگر با بیان اینکه یک کمربندی در سنگر وجود ندارد و در روزهایی که مسافران زیادی وارد شهر می‌شوند این خیابان‌ها قفل می‌شوند افزود: ما مشکلات‌مان را به نمایندگان گفته‌ایم اما یکبار هم بعد از انتخابات قدمی برای حل آن‌ها برنداشتند.

مردم سنگر از بیکاری جوانان، تعطیلی کارخانجات و عدم پاسخگویی نمایندگانی که با رأی آنان راهی بهارستان شده‌اند گله‌مندند.

مقصد بعدی ما کوچصفهان بود و مردم صبور کوچصفهان هم از قول‌های توخالی و عدم رسیدگی نمایندگان خود شاکی بودند، یکی از ساکنان کوچصفهان از مشکلات آب آشامیدنی، برق و جاده گفت و بیان کرد: وقتی به ادارات مراجعه می‌کنیم هیچ پاسخ درستی نمی‌دهند و می‌گویند بودجه نیست.

یکی از ساکنان کوچصفهان با اشاره به اینکه حتی به آقای نماینده هم نامه نوشتم ولی پاسخی نداد گفت: فقط می‌آیند رأی جمع کنند و بعد دیگر مردم را نمی‌شناسند.

کوچصفهانی‌ها از قول یکی از نمایندگان در مسجدی مبنی بر شن‌ریزی و آسفالت جاده خبر دادند و گفتند: اکنون 3 ماه گذشته اما آبی گرم نشده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار