دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد: اخیرا" نامه ای در شبکه های اجتماعی در خصوص ابتلا و فوت تعدادی از هموطنان به کرونا ویروس با امضا اینجانب جعل و منتشر شده است که در آن به تعداد مبتلایان و فوت شدگان و نیز کمبود امکانات درمانی و... اشاره شده است در حالی که هرگز چنین نامه ای از سوی این معاونت صادر نگردیده و این نامه کذب، ساختگی و قطعا در جهت تشویش اذهان عمومی منتشر شده است.
کد خبر: ۸۲۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ 16 February 2020

 

تابناک / دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد: اخیرا" نامه ای در شبکه های اجتماعی در خصوص ابتلا و فوت تعدادی از هموطنان به کرونا ویروس با امضا اینجانب جعل و منتشر شده است که در آن به تعداد مبتلایان و فوت شدگان و نیز کمبود امکانات درمانی و... اشاره شده است در حالی که هرگز چنین نامه ای از سوی این معاونت صادر نگردیده و این نامه کذب، ساختگی و قطعا در جهت تشویش اذهان عمومی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، براساس اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت؛ نامه مذکور دارای اشکالات فنی و نگارشی فراوانی از جمله موارد زیر است:

•    شماره نامه این معاونت  با "۲۷۰"  آغاز نمی شود.
•    از لحاظ رعایت سلسله مراتب اداری،  مکاتبه مستقیم با رییس محترم جمهوری از سوی این معاونت انجام نمی شود.
•   در مکاتبات این معاونت  از "مهر آنی" استفاده نمی شود.
•   شماره تلفن درج شده در انتهای این نامه اشتباه است.
•    رونوشت های مندرج در نامه مغایر با سلسله مراتب اداری است.
•    عنوان اینجانب در نامه های ارسالی معاونت درمان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی" درج نمی شود.

گفتنی است مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پی گیری موضوع، خواستار برخورد جدی و قانونی با انتشار دهندگان این نامه جعلی شده است.

 
منبع: تابناک
برچسب ها: کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار