فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق ادوات ریلی محور «قزوین – رشت» و کشف ۱۰ فقره سرقت در این خصوص خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ 16 February 2020

 

تابناک / سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: با توجه به افزایش وقوع سرقت در محور ریلی «قزوین- رشت» و حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس‌راه‌آهن قزوین و پلیس پیشگیری و فرماندهی انتظامی شهرستان قزوین قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد توسط مأموران انتظامی استان قزوین و نمایندگانی از عملیات و آگاهی پلیس‌راه‌آهن شمال غرب و کشور راهکارها و تدابیر لازم برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احصاء و به واحدهای انتظامی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: مأموران در پی کسب خبر مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو در محور ریلی با پلاک مخدوش در حال متواری است بلافاصله واحد گشت پاسگاه «کوهگیر» با اجرای طرح ایست و بازرسی در جاده قدیم «قزوین-رشت» خودرو را متوقف و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: در بازرسی از صندوق‌عقب خودرو تعداد ۱۱۲ عدد «خاموت» به همراه ابزار آلات سرقت کشف و سارق پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.

بنابراعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، حاجیان عنوان کرد: در راستای شناسایی و دستگیری همدست سارق و مالخران و در اجرای دستور مقام قضایی، سارق در اختیار پلیس‌ راه‌آهن قزوین قرار گرفته و با اقدامات فنی صورت گرفته و انجام تحقیقات لازم توسط پلیس قزوین و روشن شدن زوایای پنهان جرم، اکیپی از مأموران پلیس‌راه‌آهن کشور با عزیمت به استان شمالی کشور احدی از مالخران را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از محل ضایعاتی مالخر مقدار ۳۸۱ عدد پیچ «شروب» و فنر «وسلو» کشف و اموال مکشوفه تحویل نماینده راه‌آهن و مالخر بلافاصله دستگیر و با معرفی به مراجع قضائی در قزوین با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه سارق در بازجوئی فنی مأموران به ۱۰ فقره سرقت پیچ شروب و فنر وسلو به بیش از ۲۰۰۰ عدد در محور ریلی «قزوین- رشت» اعتراف کرد، گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: قطار ، قطار قزوین-رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار