تابناک / مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر: ۸۲۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 16 February 2020

تابناک / مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

نجات جان مادر و کودک ۶ ماهه از برف و کولاک توسط پلیس

سرهنگ باقر رجبی، فرمانده انتظامی شهرستان املش گفت: مادر و کودک ۶ ماهه با اقدام به موقع پلیس شهرستان املش از برف و کولاک نجات پیدا کردند.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان املش حین تسهیل عبور و مرور و کمک به خودرو‌های گرفتار شده در برف با فریاد‌های استمداد کمک زنی مواجه می‌شوند، افزود: ماموران با حضور در محل، جان مادر و کودک ۶ ماهه گرفتار در برف و کولاک را نجات داده و آن‌ها را با خودرو پلیس به منزل بستگانشان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با اعلام اینکه این زن ۳۰ ساله در پی قطعی برق و به علت سرمای شدید قصد داشت به صورت پیاده به منزل بستگانشان عزیمت کند، تصریح کرد: پلیس ضمن ارائه خدمات انتظامی همواره در لحظات و شرایط سخت نیز در خدمت مردم و همراه آنان خواهد بود.

دستگیری عاملان شایعه شیوع ویروس کرونا در بندرانزلی

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: عاملان انتشار شایعه شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: ماموران پلیس فتا در پی رصد فضای مجازی به دو صفحه اینستاگرامی با محتوای شیوع ویروس کرونا در بندرانزلی برخوردند که باعث تشویش اذهان عمومی شده بود.

فرمانده انتظامی بندرانزلی اظهار داشت: با بررسی‌های فنی صورت گرفته و پس از تحقیقات انجام شده توسط ماموران پلیس فتا٬ هویت دو متهم این پرونده شناسایی شد.

سرهنگ جوانمردی ادامه داد: با هماهنگی قضایی دو متهم ۲۴ و ۳۰ ساله دستگیر شده و در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

او تصریح کرد: اداره کنندگان این دو صفحه اینستاگرامی با ۴ هزار دنبال کننده با انتشار اخبار کذب مبنی بر انتشار ویروس کرونا در بندرانزلی موجب تشویش خاطر شهروندان شده بودند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی در پایان از شهروندان خواست: اخبار فضای مجازی را از صفحات رسمی پیگیری کرده و از انتشار خبر‌هایی که صحت آن مورد تردید است، خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار