شهردار لنگرود؛
تابناک / شهردار لنگرود گفت: در پی بارش برف سنگین تمامی معابر اصلی و فرعی شهر برف‌روبی و بازگشایی شده و هیچگونه مشکلی در مسیرهای تردد وجود ندارد.
کد خبر: ۸۲۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 16 February 2020

تابناک / شهردار لنگرود گفت: در پی بارش برف سنگین تمامی معابر اصلی و فرعی شهر برف‌روبی و بازگشایی شده و هیچگونه مشکلی در مسیرهای تردد وجود ندارد.

 

تمامی معابر اصلی و فرعی شهر برف‌روبی و بازگشایی شده است / هیچگونه مشکلی در مسیرهای تردد وجود ندارد

 

سیدمهدی رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیرو صدور اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی کاهش دما و بارش برف سنگین در استان گیلان به ویژه شهر لنگرود تمامی نیروهای ستاد بحران شهرداری این شهر به صورت شبانه‌روزی با بهره‌گیری از همه امکانات و ماشین‌آلات در حالت آماده‌باش کامل برای مقابله با حوادث ناشی از بارش برف بودند.

 

وی افزود: بعداز بارش سنگین برف نیروهای ستاد بحران شهرداری لنگرود زیر نظر شهردار در سطح شهر حاضر شده و عملیات برف‌روبی و بازگشایی مسیرهای اصلی منتهی به مراکز درمانی، آموزشی، ادارات و جایگاه‌های سوخت را در دستور کار قرار دادند.

 

شهردار لنگرود اضافه کرد: در این عملیات امدادی، کلیه نیروهای ستاد بحران، امکانات لجستیکی شهرداری، خودروها و نیروهای آتش‌نشانی و حتی ماشین‌آلات سنگین استیجاری بی‌وقفه اقدام به برف‌روبی معابر لنگرود کردند.

 

رجایی گفت: هم‌اکنون مسیرهای اصلی خیابان امام خمینی (ره) و منتهی به ضلع شمالی میدان انقلاب، میدان شهید نورانی منتهی به میدان پرستار، میدان انقلاب میدان معلم (خیابان شریعتی)، کمربندی میدان معلم منتهی به میدان شهید نورانی (بلوار شهید عبدالکریمی)، میدان شهید نورانی منتهی به ضلع غربی میدان طبیعت بازگشایی شده است.

 

وی یادآور شد: پس از بازگشایی مسیرهای اصلی و فرعی، عملیات جمع‌آوری و انتقال برف‌های دپو شده آغاز شده و همچنان ادامه دارد و برای جلوگیری از یخ‌زدگی، شب گذشته خیابان‌های اصلی نمک‌پاشی شد.

 

شهردار لنگرود تصریح کرد: علیرغم این که نیروهای خدمات شهری در هنگام بارش به صورت مرتب درختان را شاخه تکانی کردند، اما به دلیل بارش برف سنگین شاخه‌های تعدادی از درختان شکست و از سطح شهر جمع‌آوری شد.

 

وی گفت: سامانه تماس ۱۳۷ و تلفن‌های گویای شهرداری لنگرود آماده پاسخگویی شبانه‌روزی به درخواست‌های شهروندان است.

 

شهرستان لنگرود با حدود ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، کومله و بخش اطاقور و پنج شهر است که شهر لنگرود مرکز بخش مرکزی محسوب می‌شود و تا مرکز استان گیلان رشت ۶۰ کیلومتر فاصله دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار