تابناک / رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به خاطر نادیده گرفتن زحمات مدیریت شهری لاهیجان انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۲۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ 10 February 2020

تابناک / رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به خاطر نادیده گرفتن زحمات مدیریت شهری لاهیجان انتقاد کرد.


جواد نجارتمیزکار در مراسم اهدای جوایز مسابقات طناب کشی دهه مبارک فجر در سالن ورزشی باشگاه شهرداری لاهیجان افزود: ای کاش قدردانی رییس اداره ورزش لاهیجان به خاطر زحمات مدیریت شهری لاهیجان برای آماده کردن سالن ورزشی طبقاتی تختی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در روز افتتاح این سالن و مقابل وزیر انجام می شد.


وی اضافه کرد: نقد ما به عملکرد مدیر کل ورزش استان به این دلیل است که در سخنرانی خود در روز افتتاح از کارگران خدوم شهرداری لاهیجان که برای آماده سازی سالن و مراسم افتتاح تلاش های بسیاری صورت دادند، نامی برده نشد تا وزیر از نقش مدیریت شهری لاهیجان در توجه به ورزش و کمک برای افتتاح سالن تختی آگاه شود.
وی گفت: دریغ از یک جمله تشکر یا ذکرنام که به زحمات کارگران شهرداری لاهیجان اشاره شود.


لازم بذکر است: در حالیکه سالن ورزشی مجموعه تختی آماده افتتاح و حضور وزیر ورزش و جوانان نبود، با تلاش شبانه روزی شهرداری لاهیجان این سالن برای افتتاح و حضور وزیر آماده شد.


فروغ اسلام پرست رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان هم در مسابقات طناب کشی باشگاه شهرداری ، از فعالیت های ورزشی شهرداری و همچنین همکاری در آماده سازی سالن تختی برای افتتاح تشکر کرد.


وی گفت:اگر کمک های شهرداری نبود هیچ وقت نمی توانستیم این مجموعه را افتتاح کنیم و حضور وزیر ورزش را در لاهیجان داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار