تابناک / سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برنامه های در نظر گرفته شده توسط این سازمان همزمان با بارش برف خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ 10 February 2020
 
  تابناک / سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برنامه های در نظر گرفته شده توسط این سازمان همزمان با بارش برف خبر داد.
 
 
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و امور ارتباطات سازمان حمیدرضا محمدی با بیان اینکه برف نعمت الهی است که باید برای بهره مندی از این موهبت الهی برنامه ریزی های مناسب انجام شود گفت: عنوان کلمه بحران در مقابل برف در فرهنگ مجموعه مدیریت شهری جایگاهی ندارد تمام همت و تلاش پرسنل زحمتکش شهرداری رشت در راستای ارایه خدمات مناسب برای بهره مندی مردم از این موهبت الهی است.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد :شهروندان باید با حفظ آرامش و توجه به توصیه های فرهنگی سازمان ها و نهادها در حین بارش برف از این فرصت برای باهم بودن و خلق خاطرات ناب بهره مند شوند.

وی با اشاره به آمادگی کامل شهرداری رشت برای خدمت رسانی به مردم و آمادگی کامل ظرفیت های گرم خانه و سامانکده این سازمان ،گفت: با وجود گشت فوریت های ویژه سازمان در طول بارش برف احتمالی و سرمای شدید در راستای شناسایی و ارایه خدمات به شهروندان نیازمند، از شهروندان عزیز نیز تقاضا می شود در صورت شناسایی افراد نیازمند از طریق سامانه ۱۳۷، خدمتگزارن خود در شهرداری رشت را مطلع کنند.

 

وی در ادامه گفت : تمامی ظرفیت سالن های چند منظوره سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به منظور مقابله با بارش برف سنگین احتمالی برای اسکان موقت و ضروری آمادگی کامل را ( سالن شهید سپهبد قاسم سلیمانی واقع در میدان انتظام ، سالن چند منظوره پارک بانوان منظریه ) دارند .

 

حمیدرضا محمدی اظهار داشت : امیدواریم شهروندان نهایت لذت را از بارش برف ببرند.

در صورت بارش برف با سطح و شرایط مناسب ، مسابقه مجسمه های برفی با حضور هنرمندان و شهروندان فهیم شهر باران در بوستان ملت روز سه شنبه ۲۲بهمن ساعت ۱۶ و مسابقه عکاسی رشت سپید برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت : همکاران خدوم مدیریت شهری شهرداری رشت در مجموعه ستادی ، مناطق پنجگانه و سازمان ها جهت بازگشایی معابر و سهولت تردد آن ها با تمام توان در سطح شهر حضور دارند.

وی در ادامه گفت : طی هماهنگی به عمل آمده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با امور مساجد به منظور مقابله با بارش برف سنگین برای اسکان موقت و ضروری شهروندان ۱۴ مسجد سطح شهر آمادگی کامل را دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار