تابناک / امام جمعه رشت با تأکید بر لزوم انتخاب درست در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم افراد بصیر، شجاع و دارای صداقت را روانه مجلس کنند.
کد خبر: ۸۲۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 08 February 2020
 
مردم افراد بصیر، شجاع و دارای صداقت را روانه مجلس کنند

 

تابناک / امام جمعه رشت با تأکید بر لزوم انتخاب درست در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم افراد بصیر، شجاع و دارای صداقت را روانه مجلس کنند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت ۱۹ بهمن ماه را یاد آور اعلام وفاداری همافران ارتش جمهوری اسلامی ایران با امام خمینی (ره) و سالروز وفات حضرت ام البنین (س) است، اظهار کرد: این روز به یاد حضرت ام البنین به روز تکریم از مادران شهدا نامگذاری شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز تاریخ معاصر شهرت خود را مدیون انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود و دنیای بشری را روشن کرد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به دستاوردهای چهل و یک سال گذشته انقلاب اسلامی و با بیان اینکه انقلاب زمینه ایجاد تحول انسانی میان ملت‌های را فراهم کرد، گفت: انقلاب اسلامی چگونگی رویارویی با استکبار را به ملت‌ها جهان آموخت.

وی با تأکید بر لزوم بهره گیری دستگاه‌های اجرایی از توان و ظرفیت جوانان نخبه گیلانی، تصریح کرد: فعالیت‌های انجام شده در مراکز دانش بنیان باید از سوی مسئولان دستگاه‌های متولی مورد حمایت قرار گیرد.

امام جمعه رشت در ادامه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و بر لزوم انتخاب درست تأکید کرد، افزود: در انتخابات باید افرادی مؤمن، انقلابی، شجاع و بصیر و دارای صداقت انتخاب شوند.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: ملت ایران به ویژه گیلانیان با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی بار دیگر عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار