رئیس پلیس امنیت عمومی قم خبر داد؛
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از پلمب ۱۵ واحد اقامتی در قم به علت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به مقررات و ضوابط ابلاغی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۳ 01 February 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ پیام کاویانی اظهار داشت: اداره نظارت بر اماکن عمومی استان برابر ضوابط و مقررات صنفی، از واحدهای اقامتی بازدید و هیچ گونه کوتاهی از واحدهای صنفی متخلف در این صنف را نمی‌پذیرد.

وی از اجرای طرح شناسایی و بازدید از مراکز اقامتی-سیاحتی و فاقد پروانه کسب توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به منظور برخورد با صنوف متخلف خبر داد و گفت: در اجرای طرح مذکور از ۲۶۶ واحد صنفی اقامتی و سیاحتی بازدید شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم با اشاره به پلمب ۱۵ واحد اقامتی به علت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به مقررات و ضوابط ابلاغی، اظهار داشت: اداره نظارت بر اماکن عمومی در این طرح به ۴۴ واحد اقامتی متخلف اخطار پلمب و ۱۵ واحد اقامتی - سیاحتی به علت عدم رعایت مقررات و ضوابط ابلاغی پلمب و از ادامه فعالیت متصدیان آن واحدها جلوگیری کرد.

سرهنگ کاویانی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اعتراف سارقان مغازه به ۸ فقره سرقت در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری ۳ سارق مغازه در قم خبر داد و گفت: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ میکائل قهرمان پور اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های سطح شهر، موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ابتدا متهم اصلی و سپس ۲ همدست شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی استان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه این افراد خبر داد و تصریح کرد: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته به ۸ فقره سرقت مغازه در قم اعتراف که در نهایت به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سرهنگ قهرمان پور با تاکید بر عزم جدی پلیس در مقابله سرقت از مردم خواست، ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم‌های مداربسته برای پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار