فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از سرقت و دستگیری ۴۵سارق در دی ماه سال ۹۸، گفت: در این طرح ۷۹ فقره انواع سرقت کشف شده است.
کد خبر: ۸۱۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ 25 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ جمال موسوی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برخورد با سارقان، طرح پیشگیری از سرقت توسط یگان‌های انتظامی شهرستان ایلام در چند نوبت اجرا شد.

وی ادامه داد: با بررسی محل انجام سرقت‌ها و همچنین تحقیقات میدانی و با اشرافیت کامل سارقان شناسائی و تحت کنترل قرار گرفتند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه امنیت مطالبه به حق شهروندان است تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه ۴۵ سارق دستگیر و ۷۹ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

وی از مشارکت و همراهی خوب مردم با پلیس قدردانی کرد و خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه پلیس براساس وظیفه ذاتی خود برای تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست، گفت: شهروندان توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار