تابناک / فرماندار بندر انزلی،هشدار داد: هیچ دستگاهی حق حضور له یا علیه داوطلبین را ندارد و اگر چنین مشاهده شود با متخلفین طبق قانون برخورد قاطع صورت خواهد گرفت .
کد خبر: ۸۱۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 22 January 2020

تابناک / فرماندار بندر انزلی،هشدار داد: هیچ دستگاهی حق حضور له یا علیه داوطلبین را ندارد و اگر چنین مشاهده شود با متخلفین طبق قانون برخورد قاطع صورت خواهد گرفت .

 

اسماعیل حیدری آزاد در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی که با حضور معاون توسعه مدیریت استاندار گیلان برگزار شد، اظهار کرد:در هفته‌های گذشته شاهد وقایع ناگواری در کشور بودیم که دل های بسیاری را به درد آورد.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه مالک اشتر انقلاب، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تشییع باشکوه پیکر ایشان در ایران و عراق، افزود: حادثه سقوط هواپیمای مسافربری نیز که موجب شد تعدادی از عزیزان هموطن و جوانان نخبه کشور را از دست دهیم، بسیار ناگوار بود.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد ارتش آمریکا در عراق توسط سپاه، تصریح کرد: برای نخستین بار بود که کشوری مستقیما اهداف آمریکایی ها را هدف قرار می‌دهد و این مسئله باعث غرور ملی شد و جای تقدیر از سپاه پاسداران دارد.

حیدری آزاد در ادامه با اشاره به فرارسیدن انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اجرای صحیح انتخابات در پیش رو و فراهم کردن فضای رقابت سالم و عادلانه و قابل اعتماد برای مردم و داوطلبان در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان انزلی است.

وی تاکید کرد: برای وزارت کشور و فرمانداری اجرای صحیح انتخابات و فراهم کردن زمینه رقابت عادلانه در فضایی امن و قابل اعتماد برای مردم و داوطلبان انتخاباتی مورد انتظار است.

این مسئول،هشدار داد: هیچ دستگاهی حق حضور له یا علیه داوطلبین را ندارد و اگر چنین مشاهده شود با متخلفین طبق قانون برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

حیدری آزاد با تاکید بر حضور به موقع روسا در ادارات، تصریح کرد: پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع باید مورد توجه قرار بگیرد .

به گفته وی، هیچ دستگاهی نباید با برخورد نامناسب باعث ایجاد رنجش و نارضایتی در بین مردم شود، زیرا این مسئله به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

نماینده عالی دولت در انزلی ،خاطر نشان کرد: بندرآستارا در حال حاضـر به عنوان تنها بندر مرزی گیـلان محسـوب می شود .

حیدری آزاد : با پیگیـــری های مستمــر انجام شـده از سوی استاندار پرتلاش گیلان و معاون سیاسی و امنیتی استانداری و مکاتبات صورت گرفته از فـرمانداری انزلی با مـدیران کل تقسیمـــات کشـــوری و مــرزی وزارت کشـور در تلاشیم با توجـه به اینکه انزلـــی دارای مـرز آبــی است به عنوان بنــدری مـرزی محسـوب شـده تا همگــان از مـزایا و امتیازات مرزی شدن قدیمی ترین بندر شمال کشور منتفع شوند .

وی تصریح کرد: علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته انتظاری که از شهرستان انزلی برای توسعه داشتیم چندان برآورده نشده و هنوز این شهرستان جایگاه اصلی خود را در سطح استان و کشور پیدا نکرده است که نیازمند همت و تلاش بیشتر است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار