امید علی مرآتی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از افتتاح ۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در دهه فجر ذر استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 21 January 2020

امید علی مرآتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:این پروژه ها شامل برق رسانی به روستاهای بدون برق، اصلاح و بهینه، احداث و توسعه شبکه های برق، برق رسانی به پاسگاه های مرزی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

او تصریح کرد: در نقطه صفر مرزی ایران و عراق پاسگاه های جمهوری اسلامی ایران برخلاف پاسگاه های عراق دارای برق هستند؛ بر اساس هماهنگی انجام شده با شرکت توانیر به برق رسانی به پاسگاه های مرزی کشور همسایه نیز انجام می شود که بدون شک افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. لازم به ذکر است که اصلاح و بهینه شبکه برق روستاهای مناطق زلزله زده در حال اتمام بوده و اصلاح و بهینه روستاهای سایر شهرستان ها جز برنامه های دهه مبارک فجر خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به نحوه تخصیص بودجه در ماه های شهریور و مهر ماه هرسال افزود: بودجه مورد نیاز برای قسمت های مختلف مانند مهندسی و برنامه ریزی، بهره برداری مشترکین و منابع انسانی توسط شرکت توزیع تهیه و در جلسه دفاعیه شرکت توانیر مطرح می شود که تاکنون جلسات دفاعیه شرکت توزیع برق استان موفقیت آمیز بوده است. بودجه سال پیش رو به تصویب رسیده و امیدواریم تا پایان سال مالی اعتبارات لازم برای پروژه های عمرانی همچون اصلاح و بهینه سازی جذب شود.

مرآتی ضمن بیان عدم خاموشی برق با وجود افزایش ۵ درصدی مصرف آن در سال ۹۸ خاطر نشان کرد: در پی متضرر شدن برخی از شهروندان به دلیل خاموشی های سال گذشته، کنترل مستقیم خاموشی های تابستان سال جاری توسط وزیر نیرو و معاون برق وی انجام و مشکلات به وجود آمده در شرکت های مادرتخصصی برق رفع شد.

وی در پایان گفت:در نهایت سال ۹۸ بدون خاموشی سپری شده و جلسات کنترل برق سال ۹۹ از یک ماه پیش آغاز و تمامی کارها در کارگروه های مختلف تعریف شده اند. اما خاطر نشان می شویم که بیمارستان ها، ایستگاه های CNG و نانوایی ها برای جلوگیری از ضرر احتمالی باید به سیستم برق اضطراری مجهز شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار