یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که لازم است در شرایط کنونی مصالح و منافع ملی را بر منافع شخصی و جناحی ارجح بدانیم، اظهار کرد: درک چنین شرایطی از سوی نخبگان سیاسی و اجرایی مورد توقع مردم است. در نماز جمعه اخیر مقام معظم رهبری فرمودند دشمن به دنبال سرد کردن فضای انتخابات است پس لازم است همگی زمینه‌ جذب مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنید و مردم هم با توجه به مشکلاتی که وجود دارد همانند سابق از حق انتخاب خود استفاده بهینه کرده و مانند همیشه دشمن را مایوس سازند.
کد خبر: ۸۱۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 19 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:محمدجواد جمالی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی و تسلیت به مناسبت اتفاقات ناگوار اخیر، گفت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر انتقام خون شهید سلیمانی تشکر می‌کنم. همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند وحدت کلمه رمز پیروزی است. همه ما مسئولیم تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای وحدت قدم برداریم و در شرایطی که دشمن با جدیت وارد عمل شده از هرگونه اقدامی که موجب تقویت ناامیدی و کاهش وحدت می‌شود پرهیز کنیم.

وی با تاکید بر این‌که لازم است در شرایط کنونی مصالح و منافع ملی را بر منافع شخصی و جناحی ارجح بدانیم، اظهار کرد: درک چنین شرایطی از سوی نخبگان سیاسی و اجرایی مورد توقع مردم است. در نماز جمعه اخیر مقام معظم رهبری فرمودند دشمن به دنبال سرد کردن فضای انتخابات است پس لازم است همگی زمینه‌ جذب مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنید و مردم هم با توجه به مشکلاتی که وجود دارد همانند سابق از حق انتخاب خود استفاده بهینه کرده و مانند همیشه دشمن را مایوس سازند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از مسئولین و اعضای کمیسیون تلفیق مجلس درخواست دارم با توجه به مشکلات بازنشستگان کشوری، لشگری، تامین اجتماعی و با توجه به بالابودن نرخ تورم درصد افزایش حقوق این عزیزان متناسب با مشکلات باشد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به بازماندگان سانحه هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: لازم است تسریع در عمل و هماهنگ‌سازی بیشتر سازمان‌های امدادرسانی برای سیل‌زدگان جنوب کشور مورد توجه قرار گیرد.

جمالی اظهار کرد: به کشورهای اروپایی اعلام می‌کنم اقدام اخیر در خصوص فعال کردن مکانیسم ماشه علیه کشوری که به گفته مسئولین اتحادیه اروپایی، دبیرکل سازمان ملل و سازمان انرژی اتمی به تعهدات خود عمل کرده نشان از نفاق شما در جریان مذاکره و بعد از آن دارد و این موضوع در خاطر تاریخی مردم ایران خواهد ماند و نشان از آن دارد که شما جزئی از پروژه ضدایرانی ترامپ هستید. متاسفانه امروز تقابل دشمن غیر از مسائلی چون ترور، تحریم‌های همه‌جانبه و جنگ روانی در عرصه ورزش هم وارد شده است. کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک اقدامی کاملا سیاسی و جهت‌دار مانع از انجام بازی‌های جام آسیا در ایران شده است.

وی اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های ایرانی و هواداران آنها با درک شرایط مانع از تحقق این موضوع شوند و در صورت اصرار AFC با عدم حضور و تحریم بازی‌ها از عزت ایرانی دفاع کند. دولت کویت به عنوان سردمدار این موضوع بداند در شرایطی که صدام علیه شما وارد عمل شد ایران از شما دفاع کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مردم ایران همیشه به فرهنگ غنی خود شناخته شده‌اند. قاطبه مردم که در تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی شرکت کردند هیچ‌گاه به دشمنی بی‌فرهنگ همچون ترامپ که ما را به تخریب ۵۲ نقطه فرهنگی تهدید می‌کند توجهی نخواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار