مصطفی آزادبخت گفت: آموزش‌های تخصصی یکی از مؤلفه‌های ارتقا سطح کیفی روابط عمومی‌ها است و روابط عمومی‌ها باید سازوکاری را در نظر بگیرند که بتوانند بیشترین تأثیر را بر مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه داشته باشند.
کد خبر: ۸۱۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 18 January 2020
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمن را به عقب خواهد راند.

به گزارش مهر، آزادبخت در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان با بیان اینکه مسیری که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شد، کشیدن خط بطلان بر کفر، مبارزه با نفاق و دفاع از مظلومان بود و این مسیر پرحاشیه‌تر و چالش برانگیز است، گفت: سردار قاسم سلیمانی به عنوان یکی از سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمام عمر خود را در راه ارتقای این انقلاب گذاشت و قوی‌ترین ژنرال تأثیر گذار نظامی دنیا بود.

وی با بیان اینکه باید به عنوان یک تکلیف، به راهی که انقلاب اسلامی در پیش گرفته معتقد و برای روز‌های سخت آمادگی لازم را داشته باشیم، گفت: خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تأثیر خود را در منطقه خواهد گذاشت.

آزادبخت یکی از راه‌هایی که باید در پیش گرفت را تقویت روحیه خودباوری عنوان کرد و با بیان اینکه باید این مهم توسط روابط عمومی‌ها انجام شود، گفت: تداوم راه سردار سلیمانی، علم و آگاهی به وظایف خود در سازمانی است که در آن خدمت می‌کنیم بنابراین اگر به وظایف خود عمل کنیم بدون‌شک، همان کار و راهی انجام گرفته که سردار سلیمانی در این مدت انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیش از هر چیز رمز موفقیت روابط عمومی‌ها، پرداختن به نقد خود است چراکه تا زمانی که درگیر منیّت و هوا‌های نفسانی خود باشیم نمی‌توان در جامعه به نحو مطلوبی تأثیر گذار بود، گفت: باید روابط عمومی‌ها دارای انگیزه، علم به کار و تسلط به شرح وظایف سازمانی خود باشند.

آزادبخت گفت: آموزش‌های تخصصی یکی از مؤلفه‌های ارتقا سطح کیفی روابط عمومی‌ها است و روابط عمومی‌ها باید سازوکاری را در نظر بگیرند که بتوانند بیشترین تأثیر را بر مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: روابط عمومی‌های موفق، برنامه محور، دقیق و وظیفه‌شناس هستند و از تجربیات دیگر افراد متخصص در این زمینه بهترین استفاده را می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها توجه داشته باشند که در ایام پیشرو مسائل حساسی از جمله انتخابات و دهه فجر مطرح است و باید در این دو حوزه با برنامه ورود جدی داشته باشند، گفت: در دهه فجر باید شاهد روش‌های نوین، انجام تجزیه و تحلیل‌های مسائل این حوزه و از همه مهم‌تر کوشش در مسیر تبیین نقش مؤثر انقلاب اسلامی ایران در طول حیات خودش باشیم و انتظار می‌رود روابط عمومی‌های استان در این موضوع ورود و خلاقانه عمل کنند.

آزادبخت با تاکید بر اینکه دهه فجر متعلق به همه است و همه مسئول هستند، گفت: توجه ویژه به فضای مجازی و اشراف به قوانین فعالیت در این حوزه نیز از موضوعاتی است که انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها در این زمینه ورود کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان یکی از مهمترین رخداد‌هایی که تا پایان سال باید به آن توجه ویژه شود را انتخابات مجلس شورای اسلامی ذکر کرد و گفت: دشمن تمام توان و انرژی خود را صرف این امر کرده که مردم را از شرکت در انتخابات مجلس دلسرد کند.

وی گفت: در مقابل این موضوع وظیفه روابط عمومی‌هاست که با اطلاع رسانی دقیق در راستای دلگرم کردن مردم کوشا باشند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه بدون شک با برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمن را به عقب رانده می‌شود، گفت: بنابراین بر هر روابط عمومی است که برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ایفای نقش کند و در این میان از اقدامات مهمی که روابط عمومی‌ها باید در دستور کار قرار دهند ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه‌ها و مطبوعات استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار