میلاد امینیان با اشاره به برگزاری بیش از ۱۲۰ نشست کتاب‌خوان باهدف ترویج فرهنگ خواندن کتب خوب و مفید، گفت: در این راستا مسابقات متنوع فرهنگی برای تمامی اقشار جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان شامل مسابقه آنلاین کتابخانه از بیانیه گام دوم انقلاب، مسابقه هایکو کتاب، نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی به‌ویژه نمایشگاه خوشنویسی از آثار نویسندگان بومی شهرستان نیز برگزارشده است.
کد خبر: ۸۱۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸ 18 January 2020
رئیس کتابخانه‌های عمومی نهاوند از برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه فرهنگی از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، امینیان در جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند با اشاره به عملکرد اداره کتابخانه‌های شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی شامل ۳ نمایشنامه خوانی ویژه با حضور نمایشنامه خوانان برجسته شهرستان در مناسبت‌های مختلف همچون هفته کتاب و ... در شهرستان اجراشده است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۲۰ نشست کتاب‌خوان باهدف ترویج فرهنگ خواندن کتب خوب و مفید، گفت: در این راستا مسابقات متنوع فرهنگی برای تمامی اقشار جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان شامل مسابقه آنلاین کتابخانه از بیانیه گام دوم انقلاب، مسابقه هایکو کتاب، نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی به‌ویژه نمایشگاه خوشنویسی از آثار نویسندگان بومی شهرستان نیز برگزارشده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نهاوند ادامه داد: نمایشگاه کتابت آیات وحی به مناسبت هفته وحدت، برگزاری برنامه‌های ویژه برای گرامیداشت مقام سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که در تمامی کتابخانه‌های عمومی صورت گرفت و برگزاری نمایشگاه‌های کتاب مرتبط با سردار شهید، خرید کتب مرتبط با مقام شامخ سردار شهید برای کتابخانه‌های عمومی باهدف شناساندن هرچه بهتر سردار انجام شد.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی و حمایت‌های همه‌جانبه مسئولین شهرستان بتوانیم جایگاه فرهنگی شهرستان نهاوند در بحث مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را به آنچه شایسته‌تر است برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار