محمدحسن باقری‌شکیب با اشاره به اینکه بارش‌ها در قالب برف و باران است و در جنوب استان وضعیت بهتری دارد افزود: دوشنبه و سه‌شنبه بارش‌ها قطع خواهد شد و مجدد در پایان هفته شاهد بارش‌های پراکنده و کاهش دما خواهیم بود.
کد خبر: ۸۱۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ 18 January 2020
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه هفته جاری ابرناک است و بارش‌های نه چندان قوی سراسر استان را فرامی‌گیرد گفت: اواسط هفته بارش‌ها قطع خواهد شد و مجدد پایان هفته شاهد بارش‌های پراکنده و کاهش دما خواهیم بود.

به گزارش فارس، باقری‌شکیب با بیان اینکه هفته جاری ابرناک است و بارش‌های نه چندان قوی سراسر استان را فرا خواهد گرفت اظهار کرد: بارش‌ها در پاره‌ای از نقاط استان خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در قالب برف و باران است و در جنوب استان وضعیت بهتری دارد افزود: دوشنبه و سه‌شنبه بارش‌ها قطع خواهد شد و مجدد در پایان هفته شاهد بارش‌های پراکنده و کاهش دما خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین منفی یک درجه و دو درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

وی با بیان اینکه تا اواخر هفته شاهد کاهش دما خواهیم بود گفت: نهاوند با ۱۶ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه و گل‌تپه با منفی ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار