استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتشار خبر نادرست سرطان‌زا بودن 62 درصد شیرهای پاستوریزه در تبریز گفت: بررسی‌های اداره کل استاندارد و سایر مراجع دارای صلاحیت نشان می‌دهد این خبر کذب محض است.
کد خبر: ۸۱۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ 18 January 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز در پنجاه و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: لازم است، کارشناسان در اظهار نظرهای خود دقت لازم را داشته باشند و از بیان مطالب غیرمستند و ایجاد ناامنی روانی در جامعه خودداری کنند؛ خبرنگاران نیز در انتشار اخبار و اظهارنظرهای اعلامی اعتبار و صحت آنها را دقیق‌تر بررسی کنند.

 

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به موضوع آلودگی برخی از محصولات غذایی به دارو در بعضی نقاط کشور اذعان داشت: تردید نداریم این مسئله دسیسه بدخواهان کشور است؛ صادرات شیرینی و شکلات کشور رقم قابل توجهی است و معاندان اگر بخواهند به کشور ضربه اقتصادی وارد کنند بهترین عرصه همین صنایع کیک و شیرینی است.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تقاضا داریم این مسائل را به جد پیگیری کنند؛ نیروهای انسانی شاغل در واحدهای تولیدی آموزش‌های لازم را برای مواجهه مناسب با این اتفاقات ببینند و پدافند غیرعامل استانداری نیز اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

پورمحمدی با بیان اینکه احساس ناامنی بدتر از خود ناامنی است، بر ورود دستگاه قضایی و تشکیل کارگروه مقابله و مستندسازی شرایط تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار