حجت‌الاسلام عباس مولوی با اشاره به اینکه منظور از اقتصاد مقاومتی قطع رابطه با دنیا نیست، اما یک عده می‌خواهند بگویند نمی‌خواهند رابطه باشد، گفت: ما می‌گوئیم به مذاکره بنشینید، اما به‌عنوان نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مذاکره کنید.
کد خبر: ۸۱۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 17 January 2020
امام‌جمعه موقت نهاوند گفت: سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران خروج آمریکا از منطقه است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مولوی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با اشاره به لزوم داشتن بصیرت در جامعه اسلامی، اظهار کرد: امروز ما در بحث اقتصاد مشکل‌داریم، رهبر معظم انقلاب فرمودند: مسئولین کشور ظرفیت‌ها را بشناسند، که متأسفانه برخی نمی‌دادند.

وی با اشاره به اینکه منظور از اقتصاد مقاومتی قطع رابطه با دنیا نیست، اما یک عده می‌خواهند بگویند نمی‌خواهند رابطه باشد، گفت: ما می‌گوئیم به مذاکره بنشینید، اما به‌عنوان نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مذاکره کنید.

امام‌جمعه موقت نهاوند، تأکید کرد: یکی از بزرگ‌ترین نقشه‌هایی که برای ما کشیدند مسئله عقب‌گرد و کاهش سرعت انقلاب است و می‌خواهند ما را به دوران شاه برگردانند.

وی با تأکید بر اینکه جهاد مایه عزت اسلام و ذلت اهل کفر و نفاق است، گفت: دین و دنیایی مردم به‌واسطه جهاد است که تأمین می‌شود.

حجت‌الاسلام مولوی با اشاره به اینکه مجاهدت آن‌قدر ارزشمند است که به همه‌چیز ارزش می‌دهد، گفت: تقوا زمینه‌های مختلفی دارد من‌جمله این زمینه‌ها می‌توان به تقوای سیاسی اشاره کرد که انسان باید مراقب نقشه‌های دشمن باشد و در لغزشگاه‌ها نلغزد.

وی افزود: در دو هفته اخیر آزمایش‌های مختلفی بر مردم ایران اسلامی گذشت که رهبر معظم انقلاب آن‌ها را یوم‌الله عنوان کردند که یکی از آن‌ها شهادت سردار سلیمانی و دیگری سیلی سخت به آمریکا بود.

حجت‌الاسلام مولوی، افزود: امام خمینی (ره) فرمودند: اگر سپاه نبود انقلابی نبود و امروز رهبر معظم انقلاب سپاه را مظهر اخلاص می‌دانند.

وی بابیان اینکه امروز کار امت اسلامی جز به‌واسطه سربازان مخلص سپاه به نتیجه نخواهد رسید، گفت: جایگاه سپاه جایگاهی مقدس است.

امام‌جمعه موقت نهاوند با تأکید بر اینکه سیاست ما اخراج آمریکا از خاورمیانه است، گفت: هر جا پای آمریکا باشد تفرقه‌افکنی می‌کنند، فساد و فتنه ایجاد می‌کنند لذا باید این غده سرطانی کنده شود.

وی در ادامه با اشاره به بررسی صلاحیت کاندیدا توسط شورای نگهبانی و برخی شبهه افکنی‌ها و تخریب‌ها، گفت: شورای نگهبان مانع ورود ناخالصی‌ها به جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام مولوی ادامه داد: شورای نگهبان در را بر روی همه بازکرده، برخی شایعه و شبهه افکنی می‌کنند و میگویند شورای نگهبان جناحی عمل می‌کنند، اما این را بدانید شورای نگهبان دارای شبکه ناظرین ۳۰۰ هزارنفری در کشور است.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی اهل دروغ نیست و هر وعده‌ای دهد آن را به تحقق می‌رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار