سید سعیدشاهرخی با تاکید بر اینکه استان همدان و شهر همدان عاری از معتاد متجاهر است، اضافه کرد: مراکز ماده ۱۶ ستاد مبارزه با مواد مخدر بسیار جدی مورد حمایت قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۱۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ 16 January 2020
استاندار همدان گفت: نرخ شیوع اعتیاد در استان همدان ۵۰ درصد کمتر از میانگین کشوری است.

به گزارش مهر، شاهرخی در جلسه با معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: نرخ شیوع اعتیاد در همدان ۵۰ درصد کمتر از میانگین کشوری است.

وی با بیان اینکه در استان همدان انسجام و وفاق خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد، گفت: در برخورد با خرده فروش‌ها اقدامات جدی صورت گرفته است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه استان همدان و شهر همدان عاری از معتاد متجاهر است، اضافه کرد: مراکز ماده ۱۶ ستاد مبارزه با مواد مخدر بسیار جدی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در حوزه پیشگیری و مبارزه و درمان با محوریت معاونت سیاسی برنامه‌های خوبی در حال اجرا است، افزود: مواد مخدر تهدیدی بزرگ برای دنیا محسوب می‌شود و عملکرد نیروی انتظامی در مبارزه و کشف مواد مخدر قابل قبول است.

وی با تاکید بر اینکه باید ارتقا کمی و کیفی گلوگاه شهید زارعی از نظر زیر ساخت‌ها و امکانات مورد نیاز مورد توجه قرار بگیرد، افزود: نرخ شیوع اعتیاد در استان همدان ۵۰ درصد کمتر از میانگین کشوری است.

شاهرخی گفت: میانگین کشوری نرخ شیوع اعتیاد ۵.۴ درصد و استان همدان ۲.۹ درصد است.

وی با بیان اینکه همدان در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال گذشته رتبه اول کشور را داشته است، افزود: تثبیت و کاهش نرخ شیوع اعتیاد از اولویت‌های استان همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار