علیرضا صفی‌زاده اظهارکرد: برای رفع مشکل باید خیرین ورزش‌دوست و بخش خصوصی به کمک ورزش بیایند، زیرا دولت به تنهایی توان حمایت از ورزش در بحث قهرمانی و حرفه‌ای را ندارد.
کد خبر: ۸۱۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ 16 January 2020
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار گفت: باید خیرین به حوزه ورزش وارد شوند، زیرا اگر در این حوزه کمک نشود جوانان گرفتار معضلات بسیاری همچون اعتیاد می‌شوند.

به گزارش فارس، علیرضا صفی‌زاده با اشاره به برگزاری برنامه‌های این اداره برای دهه مبارک فجر اظهار کرد: با توجه به شهادت شهید سلیمانی امسال برنامه‌های دهه فجر با عنوان گرامیداشت این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ورزش شهرستان بهار ظرفیت خوبی در بسیاری از رشته‌ها دارد و با همدلی و کار مضاعف باید ورزش این شهرستان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان بهار با اشاره به مشکلات عدیده مالی در ورزش گفت: کشور با تحریم و مشکلات اقتصادی مواجه است و متاسفانه ورزش شهرستان بهار نیز از این موضوع مستثنی نیست بنابراین برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی با مشکل روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکل باید خیرین ورزش‌دوست و بخش خصوصی به کمک ورزش بیایند، زیرا دولت به تنهایی توان حمایت از ورزش در بحث قهرمانی و حرفه‌ای را ندارد.

صفی‌زاده خواستار کمک خیرین به ورزش شد و افزود: ساخت مسجد و مدرسه امری ضروری است، اما خیرین باید بدانند اگر به حوزه ورزش کمک نشود جوانان گرفتار معضلات بسیاری همچون اعتیاد می‌شوند.

وی بیان کرد: متاسفانه در کشور، ما به جای پیشگیری به دنبال درمان هستیم و امروز می‌بینیم به جای تزریق بودجه به ورزش و تندرستی جامعه این پول صرف درمان می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان بهار با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی در ورزش گفت: یکی از نقاط ضعف هیات‌های ورزشی عدم اطلاع‌رسانی برنامه و مسابقات خود به اداره شهرستان می‌باشد که هیأت‌ها باید نسبت به اطلاع رسانی به موقع به اداره شهرستان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: رؤسای هیأت‌های ورزشی برای پیشگیری از حوادث حتما باید نسبت به بیمه کردن اماکن ورزشی و ورزشکاران اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار