معاون استاندار همدان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در مدت باقیمانده تا پایان سال نسبت به جذب تسهیلات و تحقق اشتغال بیشتر تلاش کنند، یادآور شد: حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای رونق تولید، تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش میزان صادرات، از اولویت‌های کاری مدیریت ارشد استان است.
کد خبر: ۸۱۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ 15 January 2020
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه خواستار همراهی بیشتر ‏بانک‌ها در پذیرش ضمانت بانکی از واجدان شرایط برای پرداخت تسهیلات و آسان سازی اخذ ‏مجوز‌ها هستیم، تأکید کرد: بانک‌ها نسبت به متقاضیان بانکی نگاه مثبت داشته باشند. ‏

به گزارش ایسنا، ظاهر پورمجاهد در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملایر، با بیان اینکه اشتغال و سرمایه گذاری در استان همدان باید در اولویت باشد، افزود: دنبال جذب اعتبار برای استان و سهم بیشتر برای اشتغال و سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان ملایر هستیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما اجرای درست و کامل سند راهبردی استان و شهرستان ملایر اشت، اظهار کرد: طرح‌های اقتصادی مختلفی در ملایر معرفی شده، اما باید موانع موجود بر سر راه اشتغالزایی آن‌ها مرتفع شود.

پورمجاهد با تأکید بر لزوم تلاش مضاعف و همکاری بیشتر بانک‌های عامل در ملایر برای عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران بخش بخش خصوصی، ادامه داد: اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلفی که در ارتقای تولید اثربخشی بیشتری دارند، باید شناسایی و اطلاع رسانی شوند.

وی با بیان اینکه ملایر پتانسیل بالایی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد و امیدواریم با رفع مشکلات و موانع موجود، رونق تولید در شهرستان را شاهد باشیم، گفت: مدیران مشکلات موجود بر سر راه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را اعلام کنند تا نسبت به رفع موانع اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار