رییس پلیس فتا استان البرز در خصوص سوءاستفاده کلاهبرداران اینترنتی در پوشش کمک های مالی به سیل زدگان استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان هشدار داد.
کد خبر: ۸۱۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 14 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ محمد اقبالی گفت: درچنین شرایطی افرادی سودجو و کلاهبردار با ایجاد صفحات جعلی در شبکه های اجتماعی با عناوین فریبنده و وابسته به موسسه های خیریه و قراردادن شماره حساب و نشانی جعلی سعی در جلب اعتماد و کلاهبرداری از مردم را دارند.
هموطنان برای هرگونه واریز کمک های مالی خود به سیل زدگان استان های سیستان وبلوچستان و هرمزگان، فقط از طریق ارگان های ذیصلاح اقدام کرده و از پرداخت های اینترنتی در این گونه صفحه ها خودداری کنند.
اقبالی افزود: کاربران به ویژه در فضای اینستاگرام چنانچه قصد کمک انساندوستانه را دارند به صفحه های معتبر مراجعه تا گرفتار این کلاهبرداران نشوند.
متاسفانه این افراد با جلب اعتماد مردم درفضای مجازی و دریافت مبالغی به عنوان کمک به سیل زدگان حساب کاربران را هک کرده و سپس نسبت به برداشت آن اقدام می کنند.
رییس پلیس فتا استان البرز گفت: کاربران در صورت مشکوک شدن به صفحات جعلی با عناوین کمک به سیل زدگان، موضوع را به واحد مشاوره پلیس فتا این استان با  شماره تماس ۲۱۸۲۷۱۲۵ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار