تابناک / سارا بهمنیار کاراته کای ملی پوش گیلانی از کسب مدال در لیگ جهانی کاراته وان شیلی باز ماند.
کد خبر: ۸۱۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 13 January 2020
 
باز ماندن بهمنیار از کسب مدال در لیگ جهانی کاراته وان شیلی

 

تابناک / سارا بهمنیار کاراته کای ملی پوش گیلانی از کسب مدال در لیگ جهانی کاراته وان شیلی باز ماند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سارا بهمنیار ملی پوش شایسته گیلانی به همراه تیم ملی کاراته در اولین مرحله لیگ جهانی در شیلی  با شکست در دیدار رده بندی از کسب مدال این دوره از مسابقات باز ماند.

مرتضی ورزلدوست افزود: این ملی پوش شایسته گیلانی در وزن ۵۰- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت که پس از استراحت در دور اول، در مرحله دوم برابر جولیانا دی اولیورا از برزیل قرار گرفت که در نهایت این حریفش را با نتیجه هفت بر صفر شکست داد.

وی گفت: سارا بهمنیار در دور سوم نیز رو در روی آیچا سایا از مراکش قرار گرفت که سرانجام این حریف قدرتمند خود را با نتیجه چهار بر دو مغلوب کرد تا به دور چهارم راه یابد که در این مرحله نیز برابر سراپ اوزچلیک از ترکیه دارنده شش مدال طلا، یک نقره و  دو برنز کاراته وان و قهرمان جهان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه شش بر دو مغلوب این حریفش شد.

وی بیان کرد: با راهیابی سراپ اوزچلیک به دیدار فینال، سارا بهمنیار راهی دیدار رده بندی شد که در این مرحله نیز این کاراته کای با قبول شکست برابر حریفی از کشور چین ، از کسب مدال برنز بازماند. 

وی خاطرنشان کرد: نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از روز جمعه با حضور ۴۶۶ کاراته کای از ۶۵ کشور جهان به میزبانی سانتیاگو در شیلی برگزار و در نهایت تیم ملی ایران با کسب پنج مدال طلا و یک مدال برنز  قهرمانی این مسابقات شد .

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته اون در مسکو، مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.

وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار