رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن ۱۲ محور در استان سیستان و بلوچستان به‌دلیل سیل خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 13 January 2020

12 محور در استان سیستان و بلوچستان به‌دلیل سیل مسدود است

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن ۱۲ محور در استان سیستان و بلوچستان به‌دلیل سیل خبر داد.

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره و آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر داد و گفت: بار ترافیکی در محور شهریار- تهران، پاکدشت- تهران و شهرقدس- تهران پرحجم گزارش شده است و در دیگر جاده‌های کشور مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد. از طرفی تردد در محورهای مواصلاتی به استان‌های شمالی کشور روان است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون بارش برف و باران را در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی شاهد هستیم و مه‌گرفتگی و کاهش دید نیز در محورهای استان قزوین، اردبیل، مازندران و گیلان شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محورهای مسدود در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: درحال حاضر به‌دلیل بروز سیلاب در این استان، محورهای مهرستان- ایرانشهر، کنارک- زرآباد، نیکشهر- قصرقند، دامن- ایرندگان، چابهار- جکیگور، جلگه- ایرانشهر، دلگان- زهکلوت، نیکشهر- بنت، فنوج- کتیج، میل‌نادر- سفیدآبه، دلگان- جلگه و ابتر- کتوکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رحمانی اظهار کرد: همچنین محورهای تویسرکان- گنج‌نامه، شمشک- دیزین، پونل- خلخال، اولنگ- شاهرود، سی‌سخت- پادنا و پاوه- سروآباد به‌دلیل ناایمن بودن مسدود است.

وی در پایان به هموطنان توصیه کرد برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار