لیگ برتر فوتبال بانوان کشور؛
تیم آویسا خوزستان در هفته اول نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برابر هیات البرز تن به شکست داد.
کد خبر: ۸۱۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 11 January 2020

آویسا خوزستان روز، جمعه در دیداری خانگی به مصاف تیم هیات البرز رفت. این بازی پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با حساب ۲ بر صفر به سود نماینده البرز به پایان رسید.

دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما این تیم البرز بود که در دقیقه ۳+۴۵ توسط مقرب‌زاده به گل رسید و برنده به رختکن رفت. در این نیمه آویسا نیز موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت که تبدیل به گل نشدند.

در نیمه دوم نیز دو تیم بازی را خوب شروع کردند و برای چندین بار در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما توپ‌های ارسالی راهی درون دروازه‌ها نداشتند.

در دقیقه ۳۳ نیمه دوم نیز در حالی که بازیکن آویسا در موقعیت گلزنی قرار داشت، بیرون از محوطه جریمه با خطای بازیکن البرز به روی زمین افتاد و از ناحیه بینی دچار خونریزی و مصدومیت شد. داور باتوجه به این‌که اشراف کامل به صحنه خطا را نداشت، در ابتدا متوجه خطا نشد و با پرچم کمک داور خود متوجه این موضوع شد. داور زمانی که قصد داشت، به بازیکنی که مرتکب خط شده است، کارت زرد نشان دهد، باتوجه به این‌که از صحنه دور بود، برای دقایقی به دنبال بازیکنی می‌گشت که مرتکب به خطا شده است. همین باعث شد که تماشاگران نیز از سردرگمی داور استفاده کنند و با کنایه، فریاد بزنند "ما خطا کردیم".

بازی جریان پیدا کرد اما بازیکن آویسا که به شدت آسیب دیده بود، دیگر نتوانست وارد زمین شود و پس از دقایقی تعویض شد.

بازی رو به اتمام بود که مدافع تیم آویسا در حالی که قصد داشت، توپ بازیکن البرز را از درون محوطه جریمه دور کند، داور خطای او را گرفت و یک ضربه پنالتی به سود البرز اعلام کرد. این تصمیم داور، اعتراض شدید کادرفنی آویسا را در بر داشت و آن‌ها معتقد بودند، باتوجه به این ‌که تیم‌شان در قعر جدول رده بندی است، داور در حال ضعیف‌کشی است.

برای تیم البرز، سارا قمی، موقعیت پنالتی را به گل تبدیل کرد و در نهایت این تیم با نتیجه ۲ بر صفر برنده شد.

از حواشی این دیدار می‌توان به اعتراض فروزان سلیمانی و مریم ایران‌دوست، سرمربیان دو تیم به داوری در جریان بازی اشاره کرد. ایراندوست به حدی از داوری گله‌مند بود که در جریان نیمه دوم به سرپرست خود اعلام کرد که باید گزارشی از داوری تهیه کند و به ممیبنی، رییس کمیته داوران ارسال کند، وگرنه در غیر این صورت دیگر به کار خود ادامه نمی‌دهد.

از دیگر نکات این بازی این بود که سلیمانی و ایراندوست، در نیم‌فصل دوم به تیم‌های آویسا و البرز اضافه شده بودند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار