فرمانده انتظامی شهرستان دهلران خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری سارقان دام ها و قاتلان دامدار دهلرانی که در شب یلدای امسال ،او را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۸۱۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ 07 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ منوچهر مکی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در شب یلدا، بررسی های اولیه مشخص کرد، مردی ۶۳ ساله با ضربات جسم سنگین از ناحیه سر به قتل رسیده و هیچ آثاری از قاتل یا قاتلان بجای نمانده است.

وی اظهار داشت: با تشکیل تیم‌های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دهلران و ۱۰ روز کار اطلاعاتی و شبانه روزی، با هماهنگي دادستان و بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دهلران، ماموران موفق به شناسایی محل اختفای عاملان فراری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در طی چهار عملیات جداگانه و غافلگیرانه، چهار نفر از عاملان اصلی را در مخفیگاهشان در شهرستان و استانهای همجوار، محاصره و دستگیر کردند.
سرهنگ منوچهر مکی یادآور شد: متهمان به بزه ارتکابی خود برابر مستندات موجود اعتراف و انگیزه خود را از قتل، سرقت احشام مقتول عنوان کردند که در این راستا پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضائی شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار