نقل و انتقالات نیم فصل نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ۲۶ آذر آغاز شده و ۸ روز دیگر به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۸۱۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 06 January 2020

به گزارش تابناک سمنان: نقل و انتقالات نیم فصل نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران که از ۲۶ آذر آغاز شده است ۸ روز دیگر (۲۳ دی) به اتمام می‌رسد. در این مدت برخی تیم‌ها برخی از بازیکنان مدنظرشان را جذب کرده و بسیاری از تیم‌ها هم همچنان مشغول مذاکره با گزینه‌های موردنیاز سرمربی شان هستند.

سایپا تهران، سپاهان اصفهان، شاهین شهرداری بوشهر، فولاد، شهرخودرو، گل گهر، پارس جنوبی و نساجی تیم‌هایی هستند که تاکنون با یک تا چند بازیکن قرارداد امضا کرده اند و البته ۸ تیم پرسپولیس، استقلال، پیکان، صنعت نفت، نفت مسجد سلیمان، ذوب آهن، ماشین سازی و تراکتور با وجود لزوم تقویت خود همچنان در راه عقد قرارداد با بازیکنان جدید نا موفق بوده اند.

شهرخودرو که باید اول بهمن دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند و ۲۷ دی هم در هفته هفدهم لیگ میهمان شاهین شهرداری بوشهر است، تاکنون موفق‌ترین تیم فصل نقل و انتقالات بوده است و با سه بازیکن یعنی حسن جعفری، میلاد سرلک و روح الله سیف اللهی به توافق قطعی و امضاء قرارداد رسیده است. البته تاکنون جدایی فرشاد محمدی مهر و سینا زامهران هم از تیم مشهدی قطعی شده است.

خواب زمستانی ۸ تیم لیگ برتری در فاصله ۸ روز تا اتمام نقل و انتقالات نیم فصل

قعرنشین لیگ برتر یعنی شاهین شهرداری بوشهر هم تاکنون با سه بازیکن یعنی حامد محمودی (مدافع سابق مس رفسنجان) سجاد حیدری (مهاجم سابق مس رفسنجان) و ابوالفضل رزاق پور (مدافع سابق تراکتور) قرارداد بسته و حال میشو کریستیچویچ امیدوار است با تکیه بر توانایی شاگردان سابقش، شاهینی‌ها را از قعرجدول نجات بدهد.

سپاهان رده دومی هم برخلاف سایر مدعیان صدرجدولی با ۲ بازیکن یعنی مهدی ترکمان (دفاع چپ پارس جنوبی) و محمد طیبی (دفاع وسط نفت مسجد) قرارداد امضا کرده است، اما کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مشغول رسیدگی به پرونده فسخ یک طرفه قرارداد ترکمان با پارس جنوبی است و احتمال دارد کارت بازی او برای سپاهان صادر نشود.

سایپا (خالد شفیعی)، فولاد (سینا زامهران)، پارس جنوبی (امین منوچهری)، گل گهر (میلاد کمندانی) و نساجی (سعید کریمی) هم دیگر تیم‌هایی هستند که دست کم با یک بازیکن قرارداد امضاء کرده اند.

در میان تیم‌هایی که چراغ بازار نقل و انتقالات شان همچنان خاموش است، چهار تیم یعنی پرسپولیس، استقلال، تراکتور و صنعت نفت باید در نیم فصل دوم برای کسب سهمیه آسیا و فتح جام رقابت کنند. در این میان سرخ پوشان پایتخت در بیم و امید بازگشت گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی شان هستند و مسئولان استقلال هم با قطعی شدن جدایی آندره آ استراماچونی سعی دارند قرارداد نفرات مورد درخواست فرهاد مجیدی جوان را به سرعت به فهرست تیم اضافه کنند.

خواب زمستانی ۸ تیم لیگ برتری در فاصله ۸ روز تا اتمام نقل و انتقالات نیم فصل

تراکتور هم با اعتماد به ساکت الهامی و انتخاب شدن او به عنوان سرمربی قطعی پرشور‌ها به زودی قرارداد‌های جدیدی را منعقد خواهد کرد و البته صنعت نفت که مانند استقلال، پرسپولیس، پارس جنوبی، نساجی و تراکتور تا زمان تسویه نکردن بدهی‌های قطعی اش نمی‌تواند قرارداد بازیکن جدیدی را ثبت کند نیز همچنان گامی در نقل و انتقالات برنداشته است.

در میان ۴ تیم دیگر هم وضعیت سرمربیگری ذوب آهن و ماشین سازی پس از جدایی علیرضا منصوریان و رسول خطیبی نامشخص است و مدیران پیکان و نفت مسجد سلیمان با ابقای حسین فرکی و مهدی تارتار می‌خواهند هرچه سریع‌تر ۲ ،۳ بازیکن جدید به خدمت بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار