رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران گفت : در راستای برنامه اقتصاد مقاومتی ۳۰ پروژه پیش بینی شد که در پایان اجرای ۱۸ پروژه در دستور کار قرار داده شد.
کد خبر: ۸۱۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲ 01 January 2020

رییس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی مازندران گفت: در شرایط فعلی ۲ هزار و ۵۸۸ پروژه عمرانی احداثی و تملیکی در مازندران نیمه‌کاره است که برای تکمیل ان به ۶۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مفید غلامی راد عصر چهارشنبه در یازدهمین نشست اقتصاد مقاومتی مازندران که با حضور وزیر کشور در ساری برگزار شد، کل پروژه های تملیکی ، احداثی و تعمیراتی نیمه کاره در استان مازندران را در مجموع حدود ۴ هزار و ۷۰۰ واحد اعلام کرد.
وی با اشاره به پروژه های زیرساختی مورد نیاز استان مازندران تا ۱۴۰۰ اظهارداشت : در مجموع برای تکمیل این پروژه های زیرساختی مورد نیاز در زمینه آب و فاضلاب، راهها و پسماند حدود ۸۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران نیمه کاره ماندن پروژه های عمرانی در استان را ناشی از عدم تکاپوی اعتبار اختصاصی سنواتی بیان کرده است.
غلامی راد برنامه مازندران را برای سال ۱۴۰۰، افتتاح تالار فرهنگی و هنری ، احداث ازاد راه ساری- قائمشهر و رفع مشکل پسماند دانست.
وی با اشاره به اختصاص اعتبار از محل ۲۷ صدم ارزش افزوده به بخش ورزشی خاطرنشان کرد : از محل تخصیص این اعتبار اداره کل ورزش و جوانان استان توانست بسیاری از پروژه های بزرگ ورزشی را با اعتبار استانی به پایان ببرد.
وی این پروژه ها را شامل استادیوم وطنی قائمشهر؛ هفت تیر بابل و شروع عملیات نوسازی و بهسازی استادیوم متقی ساری بیان کرد و اظهارداشت: در حال حاضر استان از لحاظ سرانه فضای ورزشی وضعیت خوبی دارد.
اجرای ۱۸ پروژه اقتصاد مقاومتی مازندران
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران گفت : در راستای برنامه اقتصاد مقاومتی ۳۰ پروژه پیش بینی شد که در پایان اجرای ۱۸ پروژه در دستور کار قرار داده شد.
غلامی راد افزود : در شرایط فعلی استان مازندران در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نسبت به برنامه جلوتر است.
رییس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران نیز در این نشست عملکرد جزیره ای دستگاههای دولتی را مهمترین مشکل پیشروی بخش خصوصی در سطح کشور بیان کرد و گفت : باید دولت به این عملکرد جزیره ای دستگاهها و سازمان های دولتی پایان دهد.
عبدالله مهاجر افزود: بخش خصوصی در سال رونق تولید و اشتغال و تحریم ظالمانه و جنگ اقتصادی آمادگی همکاری با دولت برای توسعه اقتصادی کشور دارد و برای این کار همه دستگاهها باید برای کمک به بخش خصوصی وارد گود شوند./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار