فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به سرقت کارت بانکی افراد در جلو خودپرداز‌ها می‌کرد.
کد خبر: ۸۱۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ 01 January 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری مرودشت مبنی بر سرقت کارت بانکی آن‌ها در جلو خودپرداز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ویژه دایره تجسس کلانتری قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی، تلاش‌های شبانه روزی، مراقبت‌های ویژه و کار‌های اطلاعاتی و فنی، موفق به شناسایی سارق شدند و با هماهنگی مرجع قضائی وی را در یک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

زراعتیان افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی فنی و پلیسی، گفت در جلو دستگاه‌های خودپرداز به انتظار می‌ایستادم و هنگامی که فردی بی سواد برای انجام عملیات بانکی به او مراجعه می‌کرد در یک فرصت مناسب کارت بانکی وی را پس از گرفتن رمز آن با کارت بانکی دیگر تعویض و با سرعت از محل متواری می‌شدم.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: این سارق حرفه‌ای سابقه دار پس از سرقت کارت بانکی، موجودی آن را به حساب کارت دیگری که آن هم سرقتی بود انتقال و اقدام به خرید می‌کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات و بازجویی از این سارق، بیش از ۱۰ فقره سرقت کارت بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال از او کشف شد، ادامه داد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار