تابناک / وزیر نیرو از اجرای پروژه‌های جدید این وزارتخانه با حجم سرمایه‌گذاری ۳۳ هزار میلیارد تومانی خبر داد و گفت: تحریم‌ها شکست خورده و تهدیدهای دشمن خللی در روند توسعه کشور ایجاد نکرده است.
کد خبر: ۸۰۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 27 December 2019

تابناک / وزیر نیرو از اجرای پروژه‌های جدید این وزارتخانه با حجم سرمایه‌گذاری ۳۳ هزار میلیارد تومانی خبر داد و گفت: تحریم‌ها شکست خورده و تهدیدهای دشمن خللی در روند توسعه کشور ایجاد نکرده است.

 
سرمایه‌گذاری 33 هزار میلیارد تومانی وزارت نیرو در کشور

 

رضا اردکانیان امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای استان گیلان اظهار داشت: پویش هر هفته الف ـ ب ـ ایران در کشور با هدف اثبات این موضوع راه‌اندازی شد که با وجود تمامی محدودیت و تحریم‌ها همچنان روند اقتصاد و توسعه کشورمان فعال است.

وزیر نیرو تلاش این وزارتخانه برای آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید  با سرمایه‌گذاری 33 هزار میلیارد تومانی در تمام استان‌های کشور را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در حال حاضر استان گیلان هجدهمین مقصد پویش هر هفته - الف - ب - ایران بوده است و قصد داریم در مسیر ادامه آن تا پایان سال به همه استان‌ها سفر کنیم.

اردکانیان با بیان اینکه استفاده بهینه‌تر از منابع انرژی باید به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد تصریح کرد: لازم است شیوه و برنامه‌ای را در کشور پیاده کنیم که از هدررفت منابع انرژی جلوگیری به عمل آید از سوی دیگر برای اصلاح و بازنگری در نحوه مصرف منابع موجود باید تلاش‌های جدی‌تری را در کشور انجام دهیم.

بیشتر بخوانید
  • سد لاستیکی «گالشکلام» لنگرود گیلان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

  • 12 طرح ملی با حضور وزیر نیرو در گیلان افتتاح شد

  • واکنش وزیر نیرو به خبر بارش‌های سهمگین و سیل‌آسا / برخی از سر ناآگاهی ‌التهاب‌آفرینی کردند

وی اعمال تحریم‌های ظالمانه توسط دشمن را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر اینکه کشورمان از تحریم‌ها استقبال نکرده و نمی‌کند خاطرنشان کرد: تکیه و خوداتکایی به توانمندی‌های موجود در کشور و کاهش وابستگی به درآمدهای حاصل از فروش نفت میزان تاب‌آوری ما را در زمان ایجاد بحران‌های مختلف افزایش می‌دهد.

وزیر نیرو سربلند بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام این سال‌های اخیر را نتیجه امدادهای الهی و اتکای به توان داخلی دانست و گفت: تحریم‌های گسترده و هوشمندانه اقتصادی نمونه‌ای از صحنه‌هایی است که ملت غیور ایران اسلامی با تحمل و بردباری امتحان‌های سخت آن را همیشه به خوبی پست سر گذاشته‌اند.

اردکانیان با اشاره به تحمیل هشت سال جنگ به کشورمان و ایستادگی ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان خاطرنشان کرد: مردم ما پس از پایان دوران دفاع مقدس علم و دانش را در سایه تلاش روز‌افزون به دست آوردند و امروز نیز با تمام تحریم‌های ظالمانه در مسیر پیشرفت کشورشان مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

وی نتایج اجرای پویش هر هفته - الف - ب - ایران را در کشور بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: یکی از اهدف اجرای این پویش ملی انعکاس این شرایط به جامعه جهانی و تلاش برای منصرف ساختن آن‌ها است تا بدانند که با این دست از اقدامات به اهداف خود جهت شکستن مقاومت و عزت مردم ایران اسلامی نمی‌رسند.

وزیر نیرو تلاش برای دستیابی مردم کشورمان به یکی از حقوق مسلم خود یعنی حق بهره‌مندی از داشته‌ها و دستاورد‌های این آب و خاک را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: با پایان اجرای پویش هر هفته - الف - ب - ایران مطمئناً اتفاقات بسیار خوبی در کشور رخ می‌دهد و تمام اقشار مختلف مردم از آن سود می‌برند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار