کد خبر: ۸۰۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ 24 December 2019
معاملات مشکوک امروز بازار سهام شامل یک بانک، چهار شرکت از صنعت شیمیایی، دو سرمایه گذاری و ۸ شرکت دیگر همراه با کاهش نمادهای فرابورسی بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری ، تحلیلی و اطلاع رسانی فلزات خاورمیانه ، روند صعودی شاخص بورس در سومین روز زمستان هم ادامه یافت و با افزایش 2893 واحد دیگر، دماسنج بازار وارد کانال 362 هزار تایی شد که دیروز برای دقایقی فتح اما قادر به حفظ آن نشده بود.
ارزش معاملات هم با داد و ستد بیش از 3.7 میلیارد سهم به بیش از 2.23 هزار میلیارد تومان رسید و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت، ذوب آهن و بانک صادرات با بیش از 343، 186 و 155 میلیون سهم رسید.
در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد امروز هم 15 شرکت با داد و ستد 9 تا 3 برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند که شامل قند ثابت خراسان، سرمایه گذاری بهمن، پتروشیمی دهدشت، پلی پروپیلن جم، افست، شکر شاهرود، دشت مرغاب، بانک خاورمیانه، نفت پاسارگاد، آبسال، پتروشیمی شازند، بین المللی محصولات پارس، سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت  (وصنعت)، سیمان ممتازان کرمان و سنگ آهن گهر زمین هستند.
در این گروه ، حضور بانک خاورمیانه ، چهار شرکت از صنعت شیمیایی و شامل پتروشیمی دهدشت و شازند ، پلی پروپیلن جم و نفت پارساگاد و دو سرمایه گذاری بهمن و صنعت و تجارت به همراه کاهش شرکت های فرابورسی به چهار نماد "دهدشت، شپاس ، سمتاز و کگهر " جالب توجه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار